Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Creative Zen Sleek Photo Defect?

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Ik ben sins donderdag in het bezig van een Creative Zen Sleek Photo en was er tot vandaag erg tevreden mee, Ik was vanmiddag even naar wat nummertjes aan het luisteren toen het opeens stil werd in mijn oren... speler leek even vast te zitten, dus heb ik hem toen even uit en aan gezet. Maar heb er daarna geen muziek meer uit kunnen krijgen. Tijdens het opstarten lijk er wat vast te zitten. En van uit de speler klinkt er getik.

Al snel was de reset knop gevonden maar dit heeft het alleen maar erger gemaakt, nu krijg ik zelfs het menutje niet meer voor :S en blijft er vanaf het recovery mode alleen nog maar Creative in mijn beeld staan.

En ook bij een firmware update geeft hij een Update Failed! bericht

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:22
Harde schijf is kaduuk. Het getik wordt daardoor verookzaakt, en komt omdat de leeskop probeert te lezen, maar dit niet kan, en steeds weer resrt naar de default positie.

Naar de winkel ermee, en hopen dat ze het accepteren. Als het zomaar gebeurt, heb je een grote kans van wel, so, let's hope so.

Even een side-note: Dit soort posts kunnen beter in het Zen Micro/Photo topiuc gemaaktt worden, in dit forum. ;)

Echt, ik bak niks van normaal taalgebruik, vandaag. Alles wat ik zeg klinkt droog en ongeïnspireerd.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Oke, dat ding is dus gewoon aan zn einde. Heb hem pas vanaf donderdag en het begon idd gewoon vanuit niks, dus die gaat gewoon terug naar de winkel.

Bedankt nog voor je de uitleg :) en hopelijk kan ik over een paar dagen weer mee praten over wat een fijn apparaatje het is ;)

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Civic in "Creative ZEN Sleek"
Een keer vragen is wel genoeg...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.