Hey,
Ik ga volgend weekend naar een groot paintball evenement in Duitsland en ik wil daar wat leuk videomateriaal maken.
Nu kan ik geen camera constant in mijn handen houden, omdat die vrij moeten zijn om mijn marker (ookwel bekend als paintball wapen) te bedienen.
Ik heb al wat gezocht op kleine camera's, maar ik kom er niet helemaal uit.
Opties die ik heb zijn:
- Een kleine camera onder mijn loop, die met een draadje naar een recording device loopt op mijn rug.
- Een kleine camera op mijn hoofd, die met een band op mijn hoofd vast zit.
Hij moet mij dus niet in de weg gaan zitten, het spelen moet dus nog wel goed gaan.
Op mijn rug heb ik een vakje van 15 (h) x 10 (b) x 7 (d) in mijn vest, daar kan dus wat in.
Een laptop ga ik daar niet in passen en ook vind ik dat wat te gevaarlijk.
Audio er bij zou wel het leukste zijn.
Ik verwacht dat deze dingen wel bestaan om het te gebruiken bij andere sporten zoals mountainbiken e.d.
Wat ik dus het makkelijkste zou vinden:
Een centraal recording device waaraan met een draadje een microfoon en een kleine camera hangt.
Heeft iemand hier ervaringen mee of ideeën hier over?
De volgende dingen heb ik tot op heden gevonden:
- Kleine camera (kleur)
- Kleine camera (kleur + goede kwaliteit)
Camera's zijn dus wel te vinden, nu nog een klein apparaat om mee op te nemen.
Ik ga volgend weekend naar een groot paintball evenement in Duitsland en ik wil daar wat leuk videomateriaal maken.
Nu kan ik geen camera constant in mijn handen houden, omdat die vrij moeten zijn om mijn marker (ookwel bekend als paintball wapen) te bedienen.
Ik heb al wat gezocht op kleine camera's, maar ik kom er niet helemaal uit.
Opties die ik heb zijn:
- Een kleine camera onder mijn loop, die met een draadje naar een recording device loopt op mijn rug.
- Een kleine camera op mijn hoofd, die met een band op mijn hoofd vast zit.
Hij moet mij dus niet in de weg gaan zitten, het spelen moet dus nog wel goed gaan.
Op mijn rug heb ik een vakje van 15 (h) x 10 (b) x 7 (d) in mijn vest, daar kan dus wat in.
Een laptop ga ik daar niet in passen en ook vind ik dat wat te gevaarlijk.
Audio er bij zou wel het leukste zijn.
Ik verwacht dat deze dingen wel bestaan om het te gebruiken bij andere sporten zoals mountainbiken e.d.
Wat ik dus het makkelijkste zou vinden:
Een centraal recording device waaraan met een draadje een microfoon en een kleine camera hangt.
Heeft iemand hier ervaringen mee of ideeën hier over?
De volgende dingen heb ik tot op heden gevonden:
- Kleine camera (kleur)
- Kleine camera (kleur + goede kwaliteit)
Camera's zijn dus wel te vinden, nu nog een klein apparaat om mee op te nemen.
[ Voor 88% gewijzigd door Snow_King op 02-09-2006 21:56 ]