Toon posts:

BSOD's tijdens spelen The Sims 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallow,

Mijn PC valt al een lange tijd uit met een 'bluescreen' met meldingen als:
accysens.sys - ntfs.sys - ati2dvag - page_fault_in_non_paged_area - ...
En dan ook nog een melding met iets van de grafische versneller, waneer mijn zusje op de Sims2 speelt meestal.

Ik zou niet weten wat dit allemaal wil beteken, maar ik ga eens proberen systeemherstel te doen, maar mijn vraag is nu: Ben ik dan ook mijn bestanden kwijt (op C- en D-partie)? Of hebben jullie een idee wat al deze foutemeldingen betekenen?

Edit: Weet wel niet zeker of dit topic hier tuis hoort...moderators ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2006 20:49 ]

• Zatara
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-11 22:03
Toevallig een Nvidia videokaart? Beetje meer informatie zou handig zijn.
Waarschijnlijk wordt deze topic verplaatst en wordt je verwezen naar andere topics.

Verwijderd

Topicstarter
Wel een nVidia chipset
Mijn systeem: -AMD Sempron 2800+
-ATI Radeon 9250
- Win XP Pro + SP2

Meer informatie is niet nodig denk ik he...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2006 20:57 ]

Verwijderd

We moeten nog wel weten wat je zelf al geprobeerd hebt.

Verwijderd

ati2dvag, voor zover ik weet is dat de beeldschermdriver. Misschien dat een updateje van je beeldschermdrivers helpt. Ik weet niet of ze al oud zijn, maar heel oude drivers kunnen nog wel eens problemen veroorzaken wat betreft de ondersteuning van nieuwe dingen.

Volgens de ATI site zijn dit de juiste drivers voor je ATI Radeon 9250:

http://support.ati.com/ic...nowledge&questionID=22264

Hopelijk helpen die. Zijn de nieuwste drivers voor de juiste kaart, dus als het goed is wordt die ati2dvag ook aangepast, wat misschien het probleem oplost. Veel succes :)

Verwijderd

Topicstarter
Het is niet alleen bij de Sims he, al die bluescreens, vooral bij de Sims, maar niet allemaal (omdat het topicnaam werd veranderd).
Ik heb die drivers nu geïnstaleerd, dus nu is het afwachten...

En voor die nfts.sys-fouten, kan ik niet gewoon dat bestand vervangen door dat van een andere PC? :9

Verwijderd

Topicstarter
Maar niemand antwoord eigenlijk op mijn hoofd-vraag. Als ik systeem-herstel doe, ben ik dan mijn data (op de D-schijf) ook kwijt?
Pagina: 1