Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-11 21:59

_Christiaan_

Master of SOG

Topicstarter
Hoi mensen,

Ik zit te twijfelen tussen de Sony-Ericsson K800 en de Samsung D900.

Welke telefoon vinden jullie beter? Ik heb ze allebei geprobeerd, maar ik kom er niet uit. Ik vind het design van de D900 wat beter, maar het menu wat minder. Kan iemand significante voordelen van beide telefoons geven? :P

NOSIG

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:21
Ik zou de K800i nemen. Geweldig QVGA scherm, supergoede camera. Bovendien vind ik slidephones niet echt fijn.

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 10:15

PcManiaxx

ondertitel duh

Sinds 2 dagen D900 in mijn bezit en ben er zeer over te spreken. Hij ziet er zowieso lekker stijlvol uit en tja, wat boeit dat menu me nou. Het ziet er allemaal leuk uit :)

Ben niet erg te spreken over de K800i. Ik vind dat ding veel te zwaar en veel te dik ogen. Niet echt mijn stijl.

[Offtopic] Betaal je nou ook voor het surfen op WAP? Of alleen voor het downloaden van bestanden?

Heb btw een abo van kpn.

[ Voor 16% gewijzigd door PcManiaxx op 02-09-2006 22:14 ]

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Topicstarter
offtopic:
volgens mij betaal je per kb.

NOSIG

• redparrotnl
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09-2024
Kijk eens goed naar de afstand tussen de knopjes en het beeldscherm van de se k800i, dat werkt niet prettig denk ik. Ik vind het meer een fototoestel waar je ook mee kunt bellen. Samsung is veel eleganter.

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Topicstarter
Het design van de D900 vind ik ook een stuk mooier. Alleen het indrukken van de onderste toetsjes (sterretje en hekje enzo) gaat iets moeilijker.

Foto's maken boeit me niet aangezien ik daar een Ixus 50 voor heb.

NOSIG

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

De D900 wordt hier besproken: Samsung Ultra Edition series
De K800 hier: Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 4

In die topics staat echt heel veel informatie. We verwachten dat je op basis daarvan zelf een keuze kunt maken. Het is in PSGG een regel dat er voor elk model een specifiek topic bestaat of aangemaakt kan worden, maar niet voor elke combinatie van twee modellen nog een vergelijkingstopic.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.