Toon posts:

Waar een apple kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.346 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ben vandaag in de stad wezen kijken voor een Apple pc maar geen een winkel heeft er een?

Weet iemand misschien een goede online shop?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:43

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Daar had ik al gekeken maar ik dacht dat een winkel misschien goedkoper heeft maar ze hebben nergens een apple.

Toch bedankt.

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Apple pc's zijn toch alleen in Apple stores te koop en misschien enkele andere aparte verkooppunten?

Qua nieuwprijs zit er in ieder geval weinig verschil tussen de verkooppunten, misschien zelfs helemaal niet.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-02 13:35

WFG

De verkooppunten zijn op de website te vinden. Volgens mij is het bij deze punten wel duurder mijn macbook pro met extra geheugen was iig duurder in de winkel dan online(paar tientjes).

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Doe me een lol en koop een Mac alleen online bij http://www.apple.nl/store/ Dan weet je zeker dat je een laatste versie van het desbetreffende model krijgt. Verder hebben alle grote steden een Apple centre. Ga eens op zoek zou ik zeggen.

Verwijderd

Misschien weet je het al, of niet, maar als je een Apple koopt en je bent student of geeft les, vraag dan studentenkorting aan. Krijg je zo een mooie 5% op de aanschafprijs terug!

Verder kan ik je ook aanraden om online te kopen ivm problemen met eerste revisies. Vergeet echter niet dat er momenteel een vrij grote achterstand is aan Macbooks. Mocht je er een dringend nodig hebben, koop je die dan best bij een 'echte' winkel.
:)

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Apple heeft op de website ook een handig tooltje om uit te vinden waar de dichtstbijzijnde winkel is die Apple's verkoopt: Verkoopadressen van Apple producten en diensten.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

apple pc's :')

Google was mijn vriend in deze. Via startpagina werd ik blij verrast dat er in Groningen ook een apple store zit. Dus niet online besteld, er wel op aangedrongen dat ik de laatste revisie zou krijgen.. en die heb ik nu :)

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

En natuurlijk had je dit met een beetje initiatief ook zelf wel kunnen vinden ;)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.