Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
Komt vaker voor.
vga en intern is gedeeld
[ Voor 50% gewijzigd door ThaHandy op 02-09-2006 19:54 ]
Maar je moet je niet zo blind staren op puur Dxdiag denk ik. Wat zeggen andere programma's? Wat zegt de PC tijdens het opstarten?
Memtest laat overigens wel degelijk zien hoeveel MB RAM er in je PC zit, kijk nog maar eens goed.
Hoeweel geheugen heb je totaal als je kijkt in Taakbeheer bij Prestaties? (CTRL+ALT+DEL -> Tabblad Prestaties)?
Een videokaart met 96MB RAM dedicated heb ik nog nooit gezien, is het toevallig een TurboCache kaart, of iets met shared geheugen, die wat RAM wegsnoept?
Je topicstart is erg beperkt kwa informatie. Om je goed te helpen willen we zoveel mogelijk van je systeem weten en ook wat jij zelf al hebt geprobeert. Neem nog eens de Huisregels door, dan zou het duidelijk moeten worden.
Wat is het nut van het vermelden van de winkel? Ik zie de toegevoegde waarde op dit moment namelijk niet zo.
[ Voor 29% gewijzigd door Ultraman op 02-09-2006 19:59 ]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
WTF! Hebben we nu alweer koffiepauze!?
Uhm, nee, dat komt niet vaker voor? Geheugen wordt vrijwel altijd met 1MB minder aangeduidt dan je eigenlijk hebt (dat wordt voor iets anders gebruikt, weet niet precies hoe het zit), maar meer dan dat komt vrijwel nooit voor.geforce5_guy schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 19:53:
Er zit soms een afwijking in de grote.
Komt vaker voor.
The devil is in the details.
Maar als je toch al bezig bent met in je pc te hakken, zet je er even een echte videokaart in en disable de onboard videokaart in de bios. Dan zou het shared geheugen verhaal voorbij moeten zijn lijkt mij, als dat van toepassing is.
Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S
En nu een reaktie met iets meer letters, zodat iedereen begrijpt wat je bedoelt?
Verwijderd
QFT = Quit Fucking TalkingEngineer schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 21:58:
[...]
En nu een reaktie met iets meer letters, zodat iedereen begrijpt wat je bedoelt?
mwah als we zo gaan denken, quote for tehwin
Dit topic is gesloten.
![]()