Toon posts:

[NERO 7] dvd movie maken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan het gewoon niet vinden he? Ik zoek de hele simpele optie in Nero 7 Essentials om een dvd die ik op m'n hd heb (al in het goede formaat, < 4.5gb) te branden. Wel allemaal onzinnige shit als het maken van SVCD, je eigen DVD waar je .avi bestanden kunt importeren, het recoderen, NeroVision Express.

Maar ik wil doodgewoon mijn VIDEO_TS en AUDIO_TS op dvd hebben. Of moet ik dan een data variant maken? Help! :)

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-07 15:30
Gewoon branden als data. Dan zal hij je omleiden naar de juiste wizard :)
Hij herkent namelijk die VIDEO_TS map :+

[ Voor 22% gewijzigd door ctrlaltdelbe op 02-09-2006 19:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nikolas schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 19:50:
Gewoon branden als data. Dan zal hij je omleiden naar de juiste wizard :)
Hij herkent namelijk die VIDEO_TS map :+
Ah, thanks. Ik dacht al zoiets. Blijft wel vaag dat je een SHITLOAD aan opties en mogelijkheden hebt, maar zoiets simpels staat er niet bij. Uiteindelijk heb ik Nero Recode gebruikt (en dan alles op 100%, duh). Maar dit ga ik de volgende keer doen. Gracias.

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-04 12:57
Gewoon branden als DVD-Video in Burning Rom, DVD Video selecteren en dan maakt hij zelf al een VIDEO_TS en AUDIO_TS aan en dan gewoon al je inhoud die je wil branden in de VIDEO_TS map stoppen (niks in AUDIO_TS) waarom weet ik ook niet.

en dan fikken met die handel :9

Zover ik weet kan nero geen DVD 4,5GB passend maken, Als je DVD op je HD groter is dan zou ik hem eerst nog een keer door DVD Shrink halen.

[ Voor 20% gewijzigd door crack_en_hack op 02-09-2006 19:56 ]

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Verwijderd

Topicstarter
crack_en_hack schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 19:54:
Gewoon branden als DVD-Video in Burning Rom, DVD Video selecteren en dan maakt hij zelf al een VIDEO_TS en AUDIO_TS aan en dan gewoon al je inhoud die je wil branden in de VIDEO_TS map stoppen (niks in AUDIO_TS) waarom weet ik ook niet.

en dan fikken met die handel :9

Zover ik weet kan nero geen DVD 4,5GB passend maken, Als je DVD op je HD groter is dan zou ik hem eerst nog een keer door DVD Shrink halen.
Heb jij het over Nero 7? Of over Nero 6?
Want ik zie bij Nero 7 (itt Nero 6) geen Burning Rom, want die wil ik eigenlijk. Niet dat hele bullshit menu eromheen. Da's voor mietjes en onhandige apen.

DVD Shrink kan ook. Maar Nero Recode kan hetzelfde.

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-04 12:57
Verwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 20:06:
[...]

Heb jij het over Nero 7? Of over Nero 6?
Want ik zie bij Nero 7 (itt Nero 6) geen Burning Rom, want die wil ik eigenlijk. Niet dat hele bullshit menu eromheen. Da's voor mietjes en onhandige apen.

DVD Shrink kan ook. Maar Nero Recode kan hetzelfde.
8)7 Oops ik zat idd met mn gedachte in Nero 6.6 Reloaded, Heb Nero 7 wel maar die zit nog netjes nieuw in de verpakking (nog geen tijd gehad om mee te spelen)

Raar dat Nero 7 geen Burning Rom heeft :?

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-07 15:30
Euh...heeftie wel. Toch?
Heb dat ding eraf gesjeesd. Hatelijk programma :/

[ Voor 68% gewijzigd door ctrlaltdelbe op 02-09-2006 21:45 ]

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-07 23:29
Ik heb nu een probleem. Als ik een dvd wil branden op de bovenstaande manier, dan krijg ik bij het branden de volgende foutmelding: dvd reallocation failed.

Ik heb dit eerst genegeerd, maar ik krijg ten eerste geen dvd menu, en ten tweede stopt halverwege de film want dan kan hij hem niet meer lezen.

Ik heb stop alles in Video_TS en het ziet er dan zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8ac852e5600a7d6c5838499c50824059/thumb.jpg

Ik heb geen audio files, alleen vob, bup, ifo files.

Het gaat dus om de volgende foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/36c34f8b8272238012918b639c48d8c0/thumb.jpg

Iemand enig idee wat ik fout doe? Want ik wil erg graag in mn luie stoel deze film kijken met alles erop en er aan :)

• Robthebest
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-06 12:14
Je doet het wel goed, ligt denk ik aan de film, ik heb deze meldingen ook wel eens en dan kies ik voor gewoon doorgaan. Werkt altijd wel.

Bij mij gebeurd dit wel eens bij dvd's die ik gedownload heb van nieuwsgroepen

• DaannO
Robthebest schreef op maandag 04 september 2006 @ 19:12:
Je doet het wel goed, ligt denk ik aan de film, ik heb deze meldingen ook wel eens en dan kies ik voor gewoon doorgaan. Werkt altijd wel.

Bij mij gebeurd dit wel eens bij dvd's die ik gedownload heb van nieuwsgroepen
En daar is verder niks aan te doen? Want als ik negeer druk dan is hij verder wel klaar, maar halverwege stop dus de film omdat hij hem niet kan lezen, en ik krijg geen titel menu maar de fil begint gelijk :S

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-07 17:52

Caveman

whahoehaha

DaannO schreef op maandag 04 september 2006 @ 19:31:
[...]
En daar is verder niks aan te doen? Want als ik negeer druk dan is hij verder wel klaar, maar halverwege stop dus de film omdat hij hem niet kan lezen, en ik krijg geen titel menu maar de fil begint gelijk :S
Degene die de film geript heeft het kennelijk niet goed gedaan door de juiste linken in het menu weer in orde te maken..... Wat je nu nog kunt doen is hem door dvd2one heen te halen en te keizen voor movie only, daarmee wordt hopelijk alleen de film gekopieert....

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• DaannO
Cavie schreef op maandag 04 september 2006 @ 21:36:
[...]

Degene die de film geript heeft het kennelijk niet goed gedaan door de juiste linken in het menu weer in orde te maken..... Wat je nu nog kunt doen is hem door dvd2one heen te halen en te keizen voor movie only, daarmee wordt hopelijk alleen de film gekopieert....
Thnx, ik ga dat even proberen :)
Pagina: 1