Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Correcte werkomschrijving??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe zouden jullie iemand moeten omschrijven die de volgende werkzaamheden verricht:

- onderhoud en verbetering website/intranet
- internetmarketing
- nieuwsbrieven opzetten en verzenden (niet zelf schrijven)
- bouwen van ontwikkeling van interfaces
- eerstelijns beheer van pc's, printers en netwerk

Momenteel wordt deze functie omschreven als Internetmarketeer... :?

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11 11:00

Sick Nick

Drop the top!

Meer iets als ICT Beheerder ofzo, je doet tenslotte niet zoveel marketing zelf maar meer de technische kant.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zoals jij het zegt klinkt het als een combinatie van helpdeskmedewerker (met name vanwege je laatste punt) en webmaster (de rest)

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een hbo ing. titel, maar geen werkervaring (afgezien van mijn stages).

Wat zou een redelijk bruto bedrag zijn om voor deze functie te vragen? Ik ben zelf benaderd door het bedrijf.

Er is hier sprake van een 40 urig fulltime werkweek

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2006 17:41 ]

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-11 15:13

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Verwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 17:38:
Wat zou een redelijk bruto bedrag zijn om voor deze functie te vragen?
Ligt aan de scope van de werkzaamheden. Hoe groot is de website? Is deze in plain HTML opgezet, of hangen er een hoop databases en scriptwerk achter, etc. Voor hoeveel werkplekken doe je het beheer, etc.

Kijk even in dit topic: Wat verdient een ICT-er gemiddeld?

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Verwijderd

Topicstarter
Question Mark schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 18:44:
[...]
Ligt aan de scope van de werkzaamheden. Hoe groot is de website? Is deze in plain HTML opgezet, of hangen er een hoop databases en scriptwerk achter, etc. Voor hoeveel werkplekken doe je het beheer, etc.

Kijk even in dit topic: Wat verdient een ICT-er gemiddeld?
Er hangen 2 databases aan de website. De website moet opnieuw gebouwd worden, met intranet,klantensysteem, zowel statisch als dynamische. Plus continuSEO. Daarnaast systeembeheer voor 20 man minimaal. Kortweg ben ik de ict man in het hele bedrijf. Bouwen van ontwikkeling van interfaces. En ik zal veel presentaties, uitleg en managementbla geven.

Komt de naam Business Engineer niet hier in de buurt?

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:19

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Systems Manager (of ICT Manager) klinkt ook wel aardig kloppend.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Wat voor interfaces :?

Webdeveloper
Supportmedewerker
Marketingmedewerker

maar dan een combi van deze 3 :?

SupportWebDesker of Consultant altijd een leuke verzamelbak :)

Ik vraag me af of je echt 1 verzamelfunctie kan verzinnen voor de werzkaamheden die je opnoemt. Sure kan je wel een algemene naam verzinnen maar dat dekt imho dan weer niet de lading. Als je echt een omschrijving wilt zou ik een verzameling van 2 of meerdere mooie functienamen aan mekaar knopen.

Web Engineer en Support medewerker :?

[ Voor 20% gewijzigd door seamus21 op 04-09-2006 02:48 ]

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 17:30:
- bouwen van ontwikkeling van interfaces
leg deze is wat beter uit.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 23:35:
[...]
je zou denken van wel :) maar het feit dat je de vraag hier neer legt, doet gelijk weer tekort eraan.
Vooropleiding ?
Je bent namelijk alleen uitvoerend bezig, moet je we ff rekening mee houden

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-11 13:33

Croga

The Unreasonable Man

Leuke bla-kreet... Maar het hele werk heeft niets met het kernproces van het bedrijf te maken, dus de term "business" is niet op zijn plaats. Daarnaast is het een kreet in de groep "consultant" en "Interior maintenance engineer". Leuke woorden, maar ze zeggen niets.

Waarom willen mensen zo graag een nietszeggende titel hebben? Waarom niet gewoon een titel die ook echt beschrijft wat je doet?

(zegt degene die al 6 jaar lang "consultant" op zijn kaartje heeft staan ;))
Kortweg ben ik de ict man in het hele bedrijf.
Dan lijkt dat me de juiste titel: ICT man!

[ Voor 13% gewijzigd door Croga op 04-09-2006 08:57 ]

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-11 15:13

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Croga schreef op maandag 04 september 2006 @ 05:42:
[...]
(zegt degene die al 6 jaar lang "consultant" op zijn kaartje heeft staan ;))
Goh, ik ben al vijf jaar "engineer" :) Lekker boeiend inderdaad wat voor functienaam er verzonnen wordt voor je werkzaamheden.

@TS: kijk gewoon even in het eerder aangehaalde topic over verdiensten in de ICT, kijk wat er verdiend wordt in vergelijkbare functies, ga 200 euro hoger zitten (om onderhandelingsruimte over te hebben) en ga gewoon in gesprek.

Als ik de werkzaamheden zo inschat zijn de werkzaamheden inderdaad alleen maar uitvoerend en zou het dus neer komen op een MBO achtige functie. Je zegt dat je een HBO ing titel hebt, maar nog geen werkervaring. Volgens mij is het startsalaris voor een startende HBO-er ongeveer 1900 euro, probeer dit te halen. Mocht dit niet gebruik deze functie dan om ervaring op te doen. Switchen van werkgever kun je daarna nog doen :)

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:52
Het klinkt mij ook als MBO werk in de oren. Grote kans zelfs dat je zo in de operationele shit verzeild raakt dat de HBO aspecten en ook de zelfontwikkeling naar de achtergrond verdwijnen.

M.i. kun je in een eerste baan beter iets ambitieuzer inzetten (omlaag is altijd makkelijker dan omhoog). De uitzondering hierop is wellicht als je met een sterk groeiend bedrijf terecht komt met het vooruitzicht dat je er snel iemand naast/onder krijgt en wellicht aan kunt sturen, etc.

Verwijderd

Topicstarter
De functie zit wel rond de 1900. Maar ik zal dus idd operationeel zijn. De functie lijkt mij ook idd geschikter voor een MBO'er.

Het liefst werk ik als consultant of projectleider. Maar door gebrek aan werkervaring zal ik hierop niet zo snel kans maken, denk ik.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:52
Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 01:29:
Het liefst werk ik als consultant of projectleider. Maar door gebrek aan werkervaring zal ik hierop niet zo snel kans maken, denk ik.
Consultant is zo'n vage term dat je morgen nog ergens bij een dienstverlener aan de slag kan met die naam op je kaartje. Projectleider zul je naartoe moeten groeien. Belangrijk is echter dat door een MBO functie binnen een klein bedrijf aan te nemen dat je geen stap dichterbij je ambities komt. Er zal weinig te consulteren zijn en projectleider van je eigen eenpersoonsprojecten draagt ook niet echt bij aan je ontwikkeling.

Met jouw ambities zou ik toch eens gaan babbelen met wat ICT dienstverleners.
Pagina: 1