ati radeon 9800 pro compleet?

Pagina: 1
Acties:

• Knetic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-07 07:10
heej,

Ik heb een ati radeon 9800 pro van xpert vision die kapot is gegaan dus terug naar de winkel voor rma.

Ik wou net mijn kaart in de doos doen toen ik een leeg zakje tegen kwam, alleen het probleem is wat moet hier in?
ik heb over al gezocht wat ik zou kunnen missen als ik iets mis. want de vraag is hoort dat zakje er bij?
Dus mijn vraag is wie heeft er een compleete 9800 pro van xpert vision die even kan vertellen wat er allemaal bij zit.

wat ik nu heb:
de kaart
drivers
powerDVD 5
1 keer een ronde 4pins stekker
en dan nog de doos met bescherm zakje ed.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:51

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dat zakje is denk ik het antistatische zakje waar de kaart in hoort te zitten. Zal wel zon zakje zijn met zwarte banen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

In geval van RMA lijkt me dat je alleen het defecte kaartje terug hoeft te sturen. De rest kan alleen maar kwijt raken onderweg. Dus als ik jou was zou ik enkel de kaart terugsturen en de rest gewoon thuislaten liggen. Die dingen heeft de winkel/fabrikant waar hij naar toe teruggaat niets aan.

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:22
Precies als je een RMA doet zorg er dan voor dat je alleen de kaart opstuurd, de rest is overbodig. Als het goed is staat dat ook op de site van de fabrikant.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-07 10:01

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Bij een RMA inderdaad gewoon alleen de kaart netjes verpakt terug sturen. Let op, dus ook nietjes in een antistatisch zakje verpakken zoals de kaart ook geleverd is. De meegeleverde setkkertje, kabeltjes en CD's hoef je niet in te pakken en mee te zenden.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Verwijderd

DVI>VGA adapter?

• Knetic
The_Eagle
Dat zakje is denk ik het antistatische zakje waar de kaart in hoort te zitten. Zal wel zon zakje zijn met zwarte banen

neej is een klein zakje
antistatische zakje heb ik nog

Terw_Dan
In geval van RMA lijkt me dat je alleen het defecte kaartje terug hoeft te sturen. De rest kan alleen maar kwijt raken onderweg. Dus als ik jou was zou ik enkel de kaart terugsturen en de rest gewoon thuislaten liggen. Die dingen heeft de winkel/fabrikant waar hij naar toe teruggaat niets aan
.

de winkel zegt dat het compleet in de orginele verpakking terug moet...

• Knetic
heeft er niet bij gezeten;)

• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-07 23:37
Knetic schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 17:22:
de winkel zegt dat het compleet in de orginele verpakking terug moet...
Dat kan de winkel leuk zeggen, maar voor de garantie maakt dat geen kloot uit. Ze hebben echt geen poot om op te staan als je de doos niet meer zou hebben.

Zakje weglaten, niemand die het merkt... :)

Ik vind het al netjes genoeg dat je er zo veel bij hebt zitten. Was het niet een S-video -> composite adaptertje trouwens...? of de s-video kabel?

• AntonH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-08-2022
Jullie hebben het hier over RMA'en naar de fabrikant, maar hier is de winkel een tussenweg! Vaak willen winkels de kaart wél zo compleet mogelijk hebben. Breng de TS dus niet op andere ideeën als hem dat is gevraagd door de betreffende zaak.

Normaal gesproken zitten TV-out kabeltjes ook in een plastic zakje, dus dat zou het ook nog kunnen zijn. Verder lijkt het me als ik je lijstje zo bekijk, dat er niets ontbreekt.

Edit:
Het zou idd ook best eens het zakje van een molex verlengkabeltje kunnen zijn. Van Alternate weet ik trouwens dat ze de originele verpakking willen hebben bij RMA'en. Dat staat dan ook altijd duidelijk op de verpakking.

[ Voor 22% gewijzigd door AntonH op 02-09-2006 17:34 ]

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

mmm bij mijn 9800pro zat er ook een soort voeding kabeltje dacht ik.
maar dat was geen xpert vision.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Knetic
ESteg schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 17:29:
[...]

Dat kan de winkel leuk zeggen, maar voor de garantie maakt dat geen kloot uit. Ze hebben echt geen poot om op te staan als je de doos niet meer zou hebben.

Zakje weglaten, niemand die het merkt... :)

Ik vind het al netjes genoeg dat je er zo veel bij hebt zitten. Was het niet een S-video -> composite adaptertje trouwens...? of de s-video kabel?
als het niks uitmaakt dan stuur ik op wat ik heb :)
S-video heb ik wel

• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-07 23:37
Ze kunnnen je onmogelijk garantie onthouden omdat de originele verpakking ontbreekt. Dan zou je van alles dat je in huis hebt staan de dozen moeten bewaren? Dat is belachelijk. :)

De winkel kan het wel graag willen, en het is mooi als je dan alles erbij hebt, maar dwingen kunnen ze je niet. Welke winkel is het? Ik ben daar wel benieuwd naar, eigenlijk.

(Van bepaalde dingen bewaar ik de doos overigens wel, maar dat is alleen om makkelijk te kunnen verhuizen: tft-scherm bijvoorbeeld.)

• Gatygun
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-07-2025
Hoe wil die winkel controleren wat je mist?
Maakt niemand wat uit.

• motormuisje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-03-2024
Vreemd vind ik het verhaal zeker omdat velen van ons weten dat er garantie zit op het artikel zelf en niet op de toebehoren.

Voorbeeld 1:
"Ik heb het kartonnen doosje niet meer"
Winkelier "Ja dan heeft u geen garantie meer, het moet compleet zijn"

Voorbeeld 2:
"Mijn doosje is stuk"
Winkelier "We geven geen garantie op karton"

Velen van ons weten dat defecte artikelen zonder toebehoren terug moeten omdat een fabrikant niets aan deze "rommel" heeft, ze hebben hier genoeg van.

• Knetic
ESteg schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 17:38:
Ze kunnnen je onmogelijk garantie onthouden omdat de originele verpakking ontbreekt. Dan zou je van alles dat je in huis hebt staan de dozen moeten bewaren? Dat is belachelijk. :)

De winkel kan het wel graag willen, en het is mooi als je dan alles erbij hebt, maar dwingen kunnen ze je niet. Welke winkel is het? Ik ben daar wel benieuwd naar, eigenlijk.

(Van bepaalde dingen bewaar ik de doos overigens wel, maar dat is alleen om makkelijk te kunnen verhuizen: tft-scherm bijvoorbeeld.)
hij komt van cool-prices

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

ESteg schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 17:38:

Veel winkels hebben de artikelcode en daarbij dus het nummer waarbij het product in de winkel bekend is, als sticker op de verpakking (anders moeten ze alles openmaken!). Dit is in ieder geval bij Alternate zo. Het is dus logisch voor een bedrijf ter controle dat ze dit vragen.
Pagina: 1