Toon posts:

itunes installeren op windows x64

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik wou iTunes installeren voor me iPod mini, krijg ik de melding dat de installer niet functioneerd in x64. Op de support van de apple site staat ook idd dat het niet compatible is met x64

Ik kon geen topics vinden op GoT van iemand die het toch voor me kaar heeft gekregen, dus mijn vraag:

Kan ik op een of andere manier iTunes "geforceerd installeren?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:37
Waarom gebruik je überhaupt Windows x64? En als het op de Apple site staat dan geef ik je weinig kans.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clox
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 21:31
Kan niet inderdaad. In sommige gevallen lukt de installatie nog maar werkt daarna de helft van iTunes niet.

Maar laat ik nou toevallig ook Winx64 hebben en het wel (ongeveer) werkend hebben. Ik heb na wat rondzoeken een 'oude' iTunes 5.0 gevonden en die geinstalleerd. Dit werkt nu gewoon goed bij mij. Het enige nadeel is, is dat de zoekfunctie in de ITMS niet werkt. Als ik daarin zoek op een artiest of nummer enz. dan krijg ik de bekende zenden/niet zenden foutmelding met afsluiten als gevolg.
Voor de rest werkt alles naar behoren volgens mij. Als je dit wil heb je jammergenoeg ook niet de mogelijkheid om te updaten want dan hou je hetzelfde verhaal.

Wil je geen iTunes 5.0 gebruiken kun je natuurlijk altijd nog overstappen naar Yamipod, de winamp plugin of een ander iTunes alternatief.

(Op de apple site staat ook aangegeven dat iTunes niet meer met Winx64 compatible is vanaf versie 6)

Macbook Pro, 640 WD extern

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Clox schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 17:16:
Kan niet inderdaad. In sommige gevallen lukt de installatie nog maar werkt daarna de helft van iTunes niet.

Maar laat ik nou toevallig ook Winx64 hebben en het wel (ongeveer) werkend hebben. Ik heb na wat rondzoeken een 'oude' iTunes 5.0 gevonden en die geinstalleerd. Dit werkt nu gewoon goed bij mij. Het enige nadeel is, is dat de zoekfunctie in de ITMS niet werkt. Als ik daarin zoek op een artiest of nummer enz. dan krijg ik de bekende zenden/niet zenden foutmelding met afsluiten als gevolg.
Voor de rest werkt alles naar behoren volgens mij. Als je dit wil heb je jammergenoeg ook niet de mogelijkheid om te updaten want dan hou je hetzelfde verhaal.

Wil je geen iTunes 5.0 gebruiken kun je natuurlijk altijd nog overstappen naar Yamipod, de winamp plugin of een ander iTunes alternatief.

(Op de apple site staat ook aangegeven dat iTunes niet meer met Winx64 compatible is vanaf versie 6)
Ik heb zitten zoeken naar itunes 5 maar bijna overal waren de downloads verdwenen of de links werkte niet meer. Dus maar de winamp iPod plugin gedownload, naja moet dan maar :)\

EDIT: kheb itunes 5 toch gevonden en dat werkt thanks!