Ik ben bezig wat notebooks te vergelijken en daarmee de vraag aan jullie voor wat commentaar.
Dit omdat ik wellicht een paar jaar ga reizen. Ik heb even op de DELL site gekeken en daar kwamen deze keer eigenlijk de volgende 2 modellen naar voren.
Latitude D820 vs Precision M90, met de volgende configuraties: Ik heb al een draadje open, maar dan voor de Latitude vs Inspiron (kan eigelijk wel slotje op)
Reden voor de keuze van deze twee is omdat het denk ik de beste zijn in deze productklasse. Even voor de goede orde, en misschien kom dat een beetje raar over, maar ik zoek een goede laptop prijs maakt niet uit.
Voornaamste eisen..
Ten eerste wil ik gewoon een laptop waar ik geen omkijken naar heb de komende 3 jaar. vandaar een Dell vanwege wereldwijde service.
Vraag aan jullie eigenlijk is of er mensen zijn met ervaringen en evt. vergelijk van beide laptops.
Tips op-aanmerkingen / voor-nadelen
THX!
Latitude D820
Dit omdat ik wellicht een paar jaar ga reizen. Ik heb even op de DELL site gekeken en daar kwamen deze keer eigenlijk de volgende 2 modellen naar voren.
Latitude D820 vs Precision M90, met de volgende configuraties: Ik heb al een draadje open, maar dan voor de Latitude vs Inspiron (kan eigelijk wel slotje op)
Reden voor de keuze van deze twee is omdat het denk ik de beste zijn in deze productklasse. Even voor de goede orde, en misschien kom dat een beetje raar over, maar ik zoek een goede laptop prijs maakt niet uit.
Voornaamste eisen..
Ten eerste wil ik gewoon een laptop waar ik geen omkijken naar heb de komende 3 jaar. vandaar een Dell vanwege wereldwijde service.
- Daarnaast maakt het mij niet uit als de laptop wat zwaarder is.
- Ik zoek er een voor zakelijk gebruik/uitstraling
- Voornamelijk de gangbare zaken en internet.
- Spellen, video/photo (editing)
- etc
Vraag aan jullie eigenlijk is of er mensen zijn met ervaringen en evt. vergelijk van beide laptops.
Tips op-aanmerkingen / voor-nadelen
THX!
Latitude D820
- Processor: D820 with Intel Core Duo T2600 (2.16GHz) with NVIDIA Quadro NVS 120M 512MB
- Dell System Media Kits: System Drivers & Resource CD Kit
- Display: 15.4" WUXGA (1920 x 1200) DellSharp Wide Aspect Ratio TFT display
- Mobile Support Packages: 3 Year International Onsite Service with Next Business Day (incl. e-Learning Pack)
- Memory: 1GB 667 MHz DDR2 memory (1 x 1GB)
- Hard Drive: 100GB serial ATA HDD 7200RPM - Dell Recommended Feature
- Custom Hard Drive Partitioning: Choose your upgrade below
- Removable Optical D/Bay Options: 8 X DVD+/-RW Drive with Decoder Software
- Wireless Card Solution: Dell Wireless 1490 802.11a/g Dual-band Mini-Card
- Mobile Communications: Internal Dell 350 Bluetooth™ Card
- Primary Battery: 9 Cell Primary battery (85 WHr) for maximum battery life
- Fingerprint Reader for Added Security: Touchpad with UPEK® Fingerprint Reader
- Dell Precision™ Mobile Workstation M90: Intel® Core™2 Duo T7600 (2.33GHz 4MB L2 cache 667MHz FSB)
- Dell System Media Kits: System Drivers & Resource Recovery Kit
- Display: 17" WUXGA (1920 x 1200) UltraSharp display with non-reflective technology (anti-glare)
- Graphics card: NVIDIA® Quadro® FX 2500M with 512MB dedicated graphics memory - Dell Recommended Feature
- Memory: 2GB 667MHz DDR2 SDRAM Memory (2*1024)
- Mobile Support Packages: 3 Year International Onsite Service with Next Business Day (incl. e-Learning Pack)
- Hard Drive: 100GB SATA (7,200 rpm) Hard Drive
- Custom Hard Drive Partitioning: Choose your upgrade below
- First Boot Device: Boot to Floppy Drive
- Removable Optical D/Bay Options: Internal 8X DVD+/-RW Drive
- Wireless Networking: Dell Wireless 1490 Wireless 802.11 a/g Dual-band Mini-card
- Communications - Bluetooth Card: Dell Wireless 350 BlueTooth™ Internal Card
- Primary Battery: 9 Cell Lithium Ion Primary battery (85 WHr) for maximum battery life
- AC Power Adapter: 130W A/C Power Adapter