Welkom op GoT!
Ik stel voor dat je even opnieuw begint door een nieuw topic te openen, maar dan met wat meer informatie. Op deze manier gaat je topic namelijk nogal slecht van start en als de mensen die je willen helpen de opmerkingen zien komen ze niet meer toe aan meedenken met je echte probleem
Naast bovenstaande tip/informatiebehoeften: denk natuurlijk ook aan netwerkzaken zoals netwerkkaart/drivers/instellingen/kapoote router/etc. Maar dat moge duidelijk zijn, aangezien
dit dergelijke tips ook al gaf

Het lijkt me in ieder geval handig om het oudere topic
Downloads corrupt even helemaal door te nemen.
Voor later: Algemene gedragsregels (Netiquette) is erg handig leesvoer, dat geeft een hoop tips over hoe effectief een topic te openen
Maar open dus even een nieuw topic met meer (relevante) informatie over je omgeving, de software die je gebruikt, etc.
Zonder enige informatie, zonder zelfs maar te weten of je ueberhaupt een internetverbinding of OS hebt, kunnen we je namelijk niet helpen en als mensen een pagina moeten scrollen om die informatie te vinden zullen ze dat in de regel niet doen en door gaan naar het volgende topic om dan maar iemand anders te helpen en daar heb jij niets aan

Dit topic sluit ik daarom.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)