Toon posts:

Error in alles

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mense ik heb een irritant probleem:
als ik een zip of rar download komt er altijd dat er een file corrupt is als ik herdownload en dan is er een ander file in de zip/rar corrupt

en als ik een .exe download komt er altijd een error of missing files ...
/NCRC check failed

dank bij voorbaat ...

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dit hoort in het 'Glazen Bollen' subforum, niet in 'Client Software Algemeen'. Zoek naar dat subforum, en open je topic daar opnieuw.

spoiler:
Conclusie: Hier kunnen we niets mee..

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 15:11:
Hallo mense ik heb een irritant probleem:
als ik een zip of rar download komt er altijd dat er een file corrupt is als ik herdownload en dan is er een ander file in de zip/rar corrupt

en als ik een .exe download komt er altijd een error of missing files ...
/NCRC check failed

dank bij voorbaat ...
Zou je dit misschien eits duidelijker kunnen uitleggen??.....

Zover ik het begrijp dan missen er dus stukjes uit files, als je ze download of op een andere manier iets op je HDD zet?...
Dat klinkt een beetje als een gare hardeschijf :/

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Firewall? Virusscanner? Geheugentest al gedaan? Kabel al vervangen? Modem bekeken? Norton of Nforce iets? Harde schijf?

Kortom... zat mogelijkheden :)

[ Voor 4% gewijzigd door Motrax op 02-09-2006 15:15 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Verwijderd

Topicstarter
dus altijd als ik iets download werkt de download niet of niet-goed

ik heb al gescand met verschillende scanners niets
het kan inderdaad mischien aan mijn switchke liggen (heb soms lag op supper low settings :s ) is testen met een andere

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-11-2025
Pfff

1- waarmee download je?
2- HDD gecheckt met een tool op errors?
3- Welk OS?
4- Specs van je PC?

Kortom MEER INFO aub!

Greetz Big-R

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Welkom op GoT!

Ik stel voor dat je even opnieuw begint door een nieuw topic te openen, maar dan met wat meer informatie. Op deze manier gaat je topic namelijk nogal slecht van start en als de mensen die je willen helpen de opmerkingen zien komen ze niet meer toe aan meedenken met je echte probleem ;)

Naast bovenstaande tip/informatiebehoeften: denk natuurlijk ook aan netwerkzaken zoals netwerkkaart/drivers/instellingen/kapoote router/etc. Maar dat moge duidelijk zijn, aangezien dit dergelijke tips ook al gaf :)
Het lijkt me in ieder geval handig om het oudere topic Downloads corrupt even helemaal door te nemen.

Voor later: Algemene gedragsregels (Netiquette) is erg handig leesvoer, dat geeft een hoop tips over hoe effectief een topic te openen :)

Maar open dus even een nieuw topic met meer (relevante) informatie over je omgeving, de software die je gebruikt, etc.
Zonder enige informatie, zonder zelfs maar te weten of je ueberhaupt een internetverbinding of OS hebt, kunnen we je namelijk niet helpen en als mensen een pagina moeten scrollen om die informatie te vinden zullen ze dat in de regel niet doen en door gaan naar het volgende topic om dan maar iemand anders te helpen en daar heb jij niets aan ;) Dit topic sluit ik daarom.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.