Dag MedeTweakers
Ik herstartte vanmorgen mn pc, omdat mijn muiswieltje het niet deed. Nja, komt dus weleens meer voor dat ie hem ff niet pakt. Ff herstarten dus.
Wanneer Windows opnieuw was geladen, viel mij op dat er opeens veel minder Icoontjes in mijn Systray te voorschijn kwamen. Normaal staan daar Daemon Tools, NOD32, Sound Manager....in totaal 10.
Nu schetst mijn verbazing dat er opeens maar 4 a 5 te voorschijn komen. Ik dacht: me pc heeft weer kuren. Ik herstart nog maar een keertje. Na een stuk of 5 restarts cq shutdowns: nog steeds hetzelfde.
Het lijkt wel of dat de startup rij niet afgemaakt wordt. Bij processen (ctrl+alt+del) staan ze ook niet...(Daemon tools enzo). Wat mij ook opvalt bij processen, is dat het er nogal weinig zijn in verhouding tot het gebruikelijke op mijn pc. Wederom lijkt het wel of ze worden overgeslagen.
NOD32 actieve bescherming moet ik dus manueel opstarten en dat lukt ook.
Ik kijken bij MSconfig....niets bijzonders.
Ik heb eveneens gescanned op virussen en spyware: niets bijzonders.
In het windows logboek staat ook niets bijzonders....
Weet iemand waar het aan kan liggen, want ik snap er de ballen van?
Nog wat verdere info:
Windows XP Home
P4 2.6 Ghz
1 Gb aan geheugen
enz.
Grtz.
Ik herstartte vanmorgen mn pc, omdat mijn muiswieltje het niet deed. Nja, komt dus weleens meer voor dat ie hem ff niet pakt. Ff herstarten dus.
Wanneer Windows opnieuw was geladen, viel mij op dat er opeens veel minder Icoontjes in mijn Systray te voorschijn kwamen. Normaal staan daar Daemon Tools, NOD32, Sound Manager....in totaal 10.
Nu schetst mijn verbazing dat er opeens maar 4 a 5 te voorschijn komen. Ik dacht: me pc heeft weer kuren. Ik herstart nog maar een keertje. Na een stuk of 5 restarts cq shutdowns: nog steeds hetzelfde.
Het lijkt wel of dat de startup rij niet afgemaakt wordt. Bij processen (ctrl+alt+del) staan ze ook niet...(Daemon tools enzo). Wat mij ook opvalt bij processen, is dat het er nogal weinig zijn in verhouding tot het gebruikelijke op mijn pc. Wederom lijkt het wel of ze worden overgeslagen.
NOD32 actieve bescherming moet ik dus manueel opstarten en dat lukt ook.
Ik kijken bij MSconfig....niets bijzonders.
Ik heb eveneens gescanned op virussen en spyware: niets bijzonders.
In het windows logboek staat ook niets bijzonders....
Weet iemand waar het aan kan liggen, want ik snap er de ballen van?
Nog wat verdere info:
Windows XP Home
P4 2.6 Ghz
1 Gb aan geheugen
enz.
Grtz.
[ Voor 5% gewijzigd door Inuyasha op 02-09-2006 13:27 ]