Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
Verwijderd
ik heb a-open 48x
ik hoor em nooit
en 52x heeft weinig nut, je kan beter iets goedkopere nemen
ik hoor em nooit
en 52x heeft weinig nut, je kan beter iets goedkopere nemen
Je kunt beter een 40x nemen dan een bv een 50x. De prestaties schelen bijna niet, maar je hebt wel een heeeeeele boel meer herrie...
Verwijderd
ik zou toch voor a-open 48x gaan 
die is zo stil!
TB= sneller hoeft niet perse meer herrie
die is zo stil!
TB= sneller hoeft niet perse meer herrie
afreey 50 speed maakt minder herrie dan veel andere 50x die ik gehoord heb, maar grabt wel audio met een gemiddelde van 25x!!
minstens 16x audio grabben in midden van cd.
minstens 16x audio grabben in midden van cd.
Ik lees hier net over de Kenwood 72X true-X
Deze moet 6,75 t/m 10,8 MB per sec halen.
Dat is sneller dan mijn 7200tpm Maxtor!
Lijkt me stug!
Kost alleen wel fl 359,-
Ik vind fl 100,- wel genoeg. Het is alleen om informatie naar mijn HD te sluizen.
(Volgens de advertentie is deze wel geruisloos)
Deze moet 6,75 t/m 10,8 MB per sec halen.
Dat is sneller dan mijn 7200tpm Maxtor!
Lijkt me stug!
Kost alleen wel fl 359,-
Ik vind fl 100,- wel genoeg. Het is alleen om informatie naar mijn HD te sluizen.
(Volgens de advertentie is deze wel geruisloos)
Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
Die kenwood heeft meerdere lasers, hij kan meerdere tracks tegelijk pakken, daarom is hij zo snel. En hij is echt snel hoor (ook hoge DAE)! Mooie techniek, maar 't kost iets meer.
Verwijderd
Doorsnee 50Speed heeft Dataextractie van 20-25Speed gemiddeld en digitale audioextractie van 7-8 speed gemiddeld.
Kenwood 72X heeft data van 71,8Speed gemiddeld
en audio van 40Speed gemiddeld.
Wanneer kenwood handig?
Als je 8 of hoger speed burner hebt en je wilt ook audio*-cd's op die snelheid branden.
Als je veel datacd's naar HDD kopieerd maar vooral bij vaak rippen van audio cd's !
Kenwood 72X heeft data van 71,8Speed gemiddeld
Wanneer kenwood handig?
Als je 8 of hoger speed burner hebt en je wilt ook audio*-cd's op die snelheid branden.
Als je veel datacd's naar HDD kopieerd maar vooral bij vaak rippen van audio cd's !
Verwijderd
De kenwood is een erg slechte drive en ik raad iedereen aan om om gewoon lekker op het schap te laten staan. De voorgaande drives uit deze serie waren nogal snel stuk en ook deze. Ook kan de speler geen CDRWs lezen en heeft veel problemen met CDRs dus alleen kopen als je erg veel geld hebt en tijd en alleen de officeele cdtjes hebt. Koop gewoon een Aopen of zo is vele deeglijker en hoevaak gebruik je je CD nou?
ThaVINnY
ThaVINnY
Verwijderd
Maar waarom zou iemand nu nog een CD-ROM speler kopen? Dit jaar worden al games en programma's eindelijk alleen op DVD uitgebracht. Dus over een jaar heb je er niet veel meer aan.
Oja, over die CD-ROMsnelheden: Maakt vrijwel geen ene zak uit. Gewoon de snelheid nemen die de beste prijs heeft. 1sec. eerder klaar met een installie maakt ook niks uit
Oja, over die CD-ROMsnelheden: Maakt vrijwel geen ene zak uit. Gewoon de snelheid nemen die de beste prijs heeft. 1sec. eerder klaar met een installie maakt ook niks uit
Pagina: 1