"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
De harddisk is waarschijnlijk gewoon gecrashed, zoek maar eens op SMART errors voor meer voorbeelden 
Let op de ouderdom van de pc bij het kopen van n nieuwe harddisk, soms is er een maximale grootte die ondersteund wordt.
edit: Zie nu de ouderdom van de pc, je kán er waarschijnlijk nog wel een 40GB schijfje in kwijt, maar de vraag is of het zinvol is, de pc is namelijk zwaar verouderd.
1Ghz-pc'tjes waar je vrolijk Windows XP op kan draaien kosten tegenwoordig niet veel meer, denk daar eens over na!
Let op de ouderdom van de pc bij het kopen van n nieuwe harddisk, soms is er een maximale grootte die ondersteund wordt.
edit: Zie nu de ouderdom van de pc, je kán er waarschijnlijk nog wel een 40GB schijfje in kwijt, maar de vraag is of het zinvol is, de pc is namelijk zwaar verouderd.
1Ghz-pc'tjes waar je vrolijk Windows XP op kan draaien kosten tegenwoordig niet veel meer, denk daar eens over na!
[ Voor 38% gewijzigd door DarthPlastic op 02-09-2006 12:02 ]
Owner SuitIT, https://www.suitit.nl
En wat voor foutmeldingen zijn dat in het BIOS?
Trouwens, mijn oma heeft zelfs nog een beter computer
Je geeft aan dat je bij de Compaq diagnose 3 fouten tegenkomt. Wát voor fouten zijn dat en wat voor informatie kreeg je toen je daarop Googlede?
download op www.maxtor.com de powerdia tools en check daar mee op fouten succes
Je kan niet in de BOIS komen en de foutmeldingen die die gaf waren nummertjesdaandegoeiste schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 12:01:
En wat voor foutmeldingen zijn dat in het BIOS?
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Pagina: 1