Toon posts:

kan geen filmpjes kijken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo medetweakers,

Ik heb sinds eergister een nieuw moederbord en een nieuwe processor in mijn computer, heb dus toen een clean xp install gedaan.
voor de install ging alles goed, maar gister probeerde ik een filmpje te kijken op gamespot, en toen liep men computer zowat compleet vast, dus vandaag weer geprobeerd, weer hetzelfde.
ik heb hetzelfde bij gametrailers, maar video.google werkt wel weer.
ook heb ik geprobeerd of het bij gametrailers wel met quicktime werkte, precies hetzelfde, en ook mozilla firefox geprobeerd maar het werkt nog niet.
heb xp home sp2, wm 11
verder kan ik wel nog gamen e.d.

ik weet niet of ik verder nog iets moet posten wat belangrijk is.

edit: bij gamespot hebben ze ook een schermpje met filmpjes op hun homepage en dat kan ik wel weer kijken.
ik krijg trouwens deze melding in men logboek:
Vastgelopen toepassing: IEXPLORE.EXE, versie: 6.0.2900.2180, vastgelopen module: hungapp, versie: 0.0.0.0, vastgelopen op: 0x00000000.

edit: ik had een filmpje gedownload van gamespot, ik kreeg 2 seconde geluid geen beeld en daarna liep hij wel door maar men computer werd wel traag

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2006 12:08 ]

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-06 21:51
Denk dat het komt doordat je WM11 gebruikt, deze is nog in de beta stage! dus ik raad je aan om gewoon WM10 te gebruiken ipv WM11

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-07 21:20
Welke versie van IE gebruik je?

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Heb je de benodigde codecs geïnstalleerd?

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

Verwijderd

wm 11 is idd geen goed idee, blijf voorlopig maar even bij versie 10.
en zoals men hier al vroeg, zijn alle codecs wel geinstalleerd, want tegenwoordig willen maar weinig filmpjes meer werken zonder de goede codecs.

Ikzelf prefereer Defilerpak, heel simpel en neemt heel weinig plaats in (bevat zowel ffdshow, ac3, ...)

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik gewoon ie 6 nog, zal eens proberen om 11 deraf te gooien en dan 10 te installen, verder gebruik ik als codecs het k-lite pack, in ieder geval al bedankt voor jullie informatie :)

Verwijderd

Topicstarter
heb nu wm 9 en werkt nog niet

edit: zie net dat hij vastloopt bij: verbinding maken met media...

edit: probeerde net een dvd en daar liep men pc ook op vast :S

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2006 22:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
heb maar xp opnieuw geinstalleerd, en nu doet ie ut weer :D in ieder geval bedankt voor jullie hulp
Pagina: 1