zozo lekker aan t java-en xD
met de hulp van sac (thx maat) heb ik zojuist lvl100 bereikt, morgevroeg maar snel 2nd jobq gaan doen zodat ik iedereen lekkere buffs kan geven, heb nu alweer 272 int
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Mooi werk haan, ja dat ding op proseguru geeft te weinig exp aan.Haan schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 00:59:
Ben vanavond even bezig geweest om een statpoint calculator te maken, want dat ding op proseguru site is vreselijk onhandig
Alvast een voorproefje van hoe het zo'n beetje er uit ziet:
[afbeelding]
Stats verdelen werkt nog niet, maar komt later deze week wel
Verwijderd
Lvl 85 had heeft nooit gedropt als blauwe drop, dus je zal een lvl 88/90 moeten nemen...Haan schreef op maandag 25 september 2006 @ 00:02:
Ik ben al hele tijd op zoek naar mooie lvl 85 merchant hat, dus als iemand eentje ziet..
GMG is er ook nog, jammer genoeg geen 5th talis als drop, maar alleen zuly
[afbeelding]
PS, heb lcd tvtje gekocht met xbox360. Dus zal wel even ook daar mee zoet zijn ^^
Vanavond proberen PC op de lcd aan te sluiten ^^, ziet er trouwens echt wel heel erg mooi uit hoor xbox op lcd
Ok, dat verklaart een hoopVerwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 10:01:
[...]
Lvl 85 had heeft nooit gedropt als blauwe drop, dus je zal een lvl 88/90 moeten nemen...
PS, heb lcd tvtje gekocht met xbox360. Dus zal wel even ook daar mee zoet zijn ^^
Vanavond proberen PC op de lcd aan te sluiten ^^, ziet er trouwens echt wel heel erg mooi uit hoor xbox op lcd
Xbox360 op lcd-tv is idd erg kwijlen, zeker als je HD kan gebruiken, vriend van me heeft het ook
Kater? Eerst water, de rest komt later
ben ej vanavond dan wel on?Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 10:01:
[...]
Lvl 85 had heeft nooit gedropt als blauwe drop, dus je zal een lvl 88/90 moeten nemen...
ax3 is 67 ik ben 63.
maar ik zag een xbox360 voor 199
[ Voor 6% gewijzigd door ph4nt0m op 26-09-2006 10:10 ]
Verwijderd
Ehm... zal proberen vanaaf even de xbox links te laten liggen ^^ph4nt0m schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 10:09:
[...]
ben ej vanavond dan wel on?we zijn gisteraaf namelijk gestopt om de equal exp te houden
ax3 is 67 ik ben 63.
maar ik zag een xbox360 voor 199jammer was ie al uitverkocht
anders had ik er ook wel 1 gehad
dan had ik ook op de lcd kunne spelen van me broer of nog btr de plasma benee xD
En xbox voor 199... heb je geen HardDisk en Wireless controlers en zo he, en dat wireless is echt wel lekker trouwens, en HardDisk ook hoor, alle maal demo's en film trailers al aan het downloaden op het ding, erg leuk ^^
k das mooiVerwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 10:20:
[...]
Ehm... zal proberen vanaaf even de xbox links te laten liggen ^^
En xbox voor 199... heb je geen HardDisk en Wireless controlers en zo he, en dat wireless is echt wel lekker trouwens, en HardDisk ook hoor, alle maal demo's en film trailers al aan het downloaden op het ding, erg leuk ^^
Verwijderd
Demo's trailers en gameupdates zijn zo ver ik kan zien allemaal gratis binnen te halen,. al paar trailers van 200MB+ binnen gehaalt op HD kwaliteitph4nt0m schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 10:24:
[...]
k das mooimaar kost t je nou geld/punten om te mogen downloaden, die demos dan
Maar dis wel heel erg offtopic dus msn maar effe
Helaas maandag en gister tevergeefs R.O.S.E. aan het testen geweest in de nieuwe Vista build. Ik dacht ik zal eens kijken hoe R.O.S.E. omgaat met de nieuwe DirectX10 maar zoals ik eigenlijk al verwachte kan R.O.S.E. hier dus nog mooi niet mee overweg. Ook het truckje compatible Windows XP mode mocht niet baten.
Ik heb een ticket gestuurd met mijn bevindingen en screenshots in de hoop dat ze als de sodemieter er iets aan gaan doen. ( Windows Vista moet immers een geweldig Gaming OS zijn )
Naja vanaaf eens verder kijken of ik nog wat truckjes heb
Ik heb een ticket gestuurd met mijn bevindingen en screenshots in de hoop dat ze als de sodemieter er iets aan gaan doen. ( Windows Vista moet immers een geweldig Gaming OS zijn )
Verwijderd
ff narose forum gekeken boeiendste screens eruit gevist
en dan krijgje best zieke dignen, ook al geloof ik wel dat ze ergens in prose ook wel zijn aangezien er zo goed verdient word (TE goed)
kijk de acc alleen al

slotted, ach ja joh waarom niet

en dan krijgje best zieke dignen, ook al geloof ik wel dat ze ergens in prose ook wel zijn aangezien er zo goed verdient word (TE goed)
kijk de acc alleen al

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2006 09:05 ]
In Prose is er zo'n lvl100 spear (7) refined met 139 acc (dacht golden nimrod), begreep van hem dat hij base 117acc had.
En dat 'TE' goed, doe ik toch zeker echt iets verkeerd ofzo? Of is alleen van toepassing op Eldeon spelers?
En dat 'TE' goed, doe ik toch zeker echt iets verkeerd ofzo? Of is alleen van toepassing op Eldeon spelers?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Op eldeon kan jei n preincipe wel aardig centje verdienen aan molive, etc, daarna komt het geld uit adamantium maar beste geld zit in booksSinergyX schreef op woensdag 27 september 2006 @ 09:31:
In Prose is er zo'n lvl100 spear (7) refined met 139 acc (dacht golden nimrod), begreep van hem dat hij base 117acc had.
vanaf 90 ga je b2 king hunten dropt welles 6th maar anders lvl 100eq,
vanaf lvl 98 op luna hunt light stones, dropt van lunaris bears in mana snowfield.
low lvl: caves, kan je wel 10 mil halen als je er 10 lvls constatn zit
dan temple, dropt ook goed boeken en aangezien er weinig gehunt word ben je zo binnen als je castle gear craft vind wat daar dropt.
zorda je mc kan, doe dit, dan gaat het echt te hard, ik zit er nu 4 lvls en heb er 60/70 mil vandaan, en doe ongeveer 50% tot 70% in 4/5 uur op lvl 160, licht aan party natuurlijk. maar 10% per uur is het minimaal, als je op eldeon lvld doe je 5/8% per uur en je verdeitn minder
mc is geel op 152 of zo, weet niet meer precies
MC is geel tot 164 en groen tot 168
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2006 09:55 ]
Verwijderd
Hoeveel Van die knuckle's zal die wel niet gebroken moeten hebben zoor je een ( 8 ) hebt...Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 09:00:
ff narose forum gekeken boeiendste screens eruit gevist
kijk de acc alleen al
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Laat wel weer eens zien dat zomige mensen echt te veel geld hebben, vind het zoizo zonde om boven (6) te rifinen, dan breek je echt bakken en bakken wapon en tali;s en als het dan lukt heb je 30 ap meer... is het me niet echt waart.
Aan de andere kant, zomige mensen hebben 1 char en maken nooit een 2de of zo, kan je je geld op zich wel opgebruiken.
Ik verkocht mijn 6ths altijd aan die cyriasus (oid), die heeft naar zeggen nu bijna 900mil. Ik heb nog ergens een plaatje in trade, waar ze 122mil in trade gooit (helaas canceled..
). Die kopen ze met bakken op, zich suf refinen en de beste refined weapons weer verkopen.
[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 27-09-2006 09:59 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
ik had ergens een screen van iemand die 900 6th taili inkocht voor 1 mil per stuk, kan hem allen niet meer vinden. en aangezien de regel van buy tab is dat je het geld perse instock moet hebbenSinergyX schreef op woensdag 27 september 2006 @ 09:58:
Ik verkocht mijn 6ths altijd aan die cyriasus (oid), die heeft naar zeggen nu bijna 900mil. Ik heb nog ergens een plaatje in trade, waar ze 122mil in trade gooit (helaas canceled..). Die kopen ze met bakken op, zich suf refinen en de beste refined weapons weer verkopen.
wow.. ik kom niet eens aan een promille van die 900mil
Verwijderd
900 milSinergyX schreef op woensdag 27 september 2006 @ 09:58:
Ik verkocht mijn 6ths altijd aan die cyriasus (oid), die heeft naar zeggen nu bijna 900mil. Ik heb nog ergens een plaatje in trade, waar ze 122mil in trade gooit (helaas canceled..). Die kopen ze met bakken op, zich suf refinen en de beste refined weapons weer verkopen.

ben dus eigenlijk arm
Ag die gast zal echt die 900 mil niet helemaal zelf bij elkaar gespaart hebben, vast veel van gestopte spelers enzo bij.
lolm ik heb t zojuist ook installed dus ik zal ook wel manierengaan zoekenLocal Host schreef op woensdag 27 september 2006 @ 08:22:
Helaas maandag en gister tevergeefs R.O.S.E. aan het testen geweest in de nieuwe Vista build. Ik dacht ik zal eens kijken hoe R.O.S.E. omgaat met de nieuwe DirectX10 maar zoals ik eigenlijk al verwachte kan R.O.S.E. hier dus nog mooi niet mee overweg. Ook het truckje compatible Windows XP mode mocht niet baten.
als ik die 900mil zou hebben had ik OF wat weggegeven aan me mates OF lekker verkocht voor centen xD
Edit:
heb je al -directx9 gedaan in de snelkoppeling
[ Voor 9% gewijzigd door ph4nt0m op 27-09-2006 12:22 ]
even een vraagje aan de mensen van eu-wiebe en sandertje, heb jullie al tijdje niet online gezien en vroeg me af of jullie nog speelden, laat aub even iets weten hier, thx
zo, moet nog 1 proof vanavond en dan ben ik cleric
zo, moet nog 1 proof vanavond en dan ben ik cleric
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
Wat was het toch weer leuk in junon
GM phage opende een shop om materials in te kopen om mobs te spawnen en ja hoor wat een chaos alleen maar lvl 150 mobs van eldeon
en low lvl van lvl 10
wel grappig.

Zal vanaaf eens kijken .ph4nt0m schreef op woensdag 27 september 2006 @ 12:09:
[...]
lolm ik heb t zojuist ook installed dus ik zal ook wel manierengaan zoeken
als ik die 900mil zou hebben had ik OF wat weggegeven aan me mates OF lekker verkocht voor centen xD
Edit:
heb je al -directx9 gedaan in de snelkoppeling
En als het jou eerder is gelukt zie ik wel een msn message
Die turak schiet niet op. Je moet zorgen dat ie net niet dood gaat en dan verdwijnt ie en komt de 2e. Die moet je ook niet helemaal killen zodat de 3e komt en die moet je afmaken voor de drop.
Probleem is dat ik hem met of zonder buff wel kill als ik een critical doe dus wozzie en ik hebben het gisteren maar ff opgegeven. Kan alleen maar gravity bedenken zoiets
Probleem is dat ik hem met of zonder buff wel kill als ik een critical doe dus wozzie en ik hebben het gisteren maar ff opgegeven. Kan alleen maar gravity bedenken zoiets
Dat moet deze dus zijn geweestVerwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 10:01:
[...]
ik had ergens een screen van iemand die 900 6th taili inkocht voor 1 mil per stuk, kan hem allen niet meer vinden. en aangezien de regel van buy tab is dat je het geld perse instock moet hebben

hollie ollie heey, ik heb amper 1 mil

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
Hoe meer geld je hebt, hoe meer je ook kan verdienen door te investeren en slim in- en verkoop te doen
Ik heb vandaag de 17 miljoen gepasseerd zag ik, persoonlijk record
Iets van 15 mil verdiend puur door shop neer te zetten met gecraft spul. Toch niet slecht, al kan 1 goeie 6th talis drop al zo'n beetje evenveel opbrengen tegenwoordig
Ik heb vandaag de 17 miljoen gepasseerd zag ik, persoonlijk record

Verwijderd
Gecraft spul kan je veel mee verdienen ja,Haan schreef op woensdag 27 september 2006 @ 15:50:
Hoe meer geld je hebt, hoe meer je ook kan verdienen door te investeren en slim in- en verkoop te doen![]()
Ik heb vandaag de 17 miljoen gepasseerd zag ik, persoonlijk recordIets van 15 mil verdiend puur door shop neer te zetten met gecraft spul. Toch niet slecht, al kan 1 goeie 6th talis drop al zo'n beetje evenveel opbrengen tegenwoordig
kwam Prose in met 14 mil of zo, 1 mil uit gegeven aan de nieuwe LoT clan, en nog zo iets aan skill reset, zins die tijd kleine 100 mil verdient aan crafts en drops.
En als je veel eldeon hunt kan ook hard gaan hoor, (ik hunt er erg weinig wand vind het er erg zaai..)
Maar als je tijdje die turak hunt heb je zo een behamont axe (of hoe die heet) en die kan je al zo voor 5 a 8 mil verkopen, schiet dan wel op.
Ik probeer nog steets te verdienen op crafts wand eldeon vind ik niet boeiend meer, de exp is laag... en waar voor nog lvllen... heb me staatste EQ enigste wat ik nog nodig heb is een hoo g rifine gun, maar die komt nog wel eens een keer.
totaal met je eens. Eldeon kan je bakken geld verdienen maar zo vaak van die boss timers en dan ben je gewoon weg. Pas was er zon 170+ bourg die killde alles in 1 hit en pakte turak gewoon elke keer van ons af. Daardoor krijgen zulke mensen zoveel geld en wij blijven gewoon laag. Vind wel jammer dat ze zo gedaaan hebben nu kunnen mensen die gewoon echt dagen tijd hebben en geen sportiviteit kennen gewoon miljoenen verdienen. Had eerst zon 60 mil maar in loop der tijd veel noob gear gekocht en full archmage met int en atk power gecraft. Hierdoor veel kwijt geraakt aan geld maar dat hoort erbij.Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 16:14:
[...]
Gecraft spul kan je veel mee verdienen ja,
kwam Prose in met 14 mil of zo, 1 mil uit gegeven aan de nieuwe LoT clan, en nog zo iets aan skill reset, zins die tijd kleine 100 mil verdient aan crafts en drops.
En als je veel eldeon hunt kan ook hard gaan hoor, (ik hunt er erg weinig wand vind het er erg zaai..)
Maar als je tijdje die turak hunt heb je zo een behamont axe (of hoe die heet) en die kan je al zo voor 5 a 8 mil verkopen, schiet dan wel op.
Ik probeer nog steets te verdienen op crafts wand eldeon vind ik niet boeiend meer, de exp is laag... en waar voor nog lvllen... heb me staatste EQ enigste wat ik nog nodig heb is een hoo g rifine gun, maar die komt nog wel eens een keer.
Hoop ooit nog keer 164 pakje te kunnen kopen.
Met slim handelen is wel erg veel geld te verdienen
Ach sommigen hebben idd :
a. De tijd
b. Krijgen allen fun uit hoe veel geld heb ik
c. e-pik als je begrijp wat ik bedoel
Ach maken we ons nou druk verder om als hun dat willen laat ze. Als hun dat belangrijk vinden. Zelf vind ik leuker om lekker beetje te hunten met wat bekenden enzo. Kep het hele Goh ik moet dit en dat hebben allang losgelaten. Boeiend allemaal
.
a. De tijd
b. Krijgen allen fun uit hoe veel geld heb ik
c. e-pik als je begrijp wat ik bedoel
Ach maken we ons nou druk verder om als hun dat willen laat ze. Als hun dat belangrijk vinden. Zelf vind ik leuker om lekker beetje te hunten met wat bekenden enzo. Kep het hele Goh ik moet dit en dat hebben allang losgelaten. Boeiend allemaal
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Verwijderd
moet zeggen die turak spawn is leuk in party en niet zoveel last van timers is niet te timen gelukig
dus met 3 man is het goed te doen 2 net aan met lucky maar is boeiender als brainless killen
das idd erg saai
dus met 3 man is het goed te doen 2 net aan met lucky maar is boeiender als brainless killen
das idd erg saai
zo, hier ff screenies van me nieuwe cleric:
De Stats

Say hello to my little friend
De Stats
[ Voor 26% gewijzigd door 4th op 27-09-2006 17:31 ]
Verwijderd
nah, net niet afmaken werkt niet je moet hem gewoon kapot knuppelen de eerste twee x zonder skillsluckyjan schreef op woensdag 27 september 2006 @ 13:57:
Die turak schiet niet op. Je moet zorgen dat ie net niet dood gaat en dan verdwijnt ie en komt de 2e. Die moet je ook niet helemaal killen zodat de 3e komt en die moet je afmaken voor de drop.
gratz @ 4th, die elementals zijn echt super vet, zijn maar geen beesten ook als je ze in actie ziet
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2006 17:55 ]
Heeft die cleric nu Kirash Armor aan4th schreef op woensdag 27 september 2006 @ 17:30:
zo, hier ff screenies van me nieuwe cleric:
De Stats
[afbeelding]
[afbeelding]
Wist niet dat dat kon.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Misschien hadden een aantal mensen uit Lot het al door, dat ik de laatste tijd heel weinig online ben.
Dat komt omdat dat ik weinig tijd heb om te spelen en het nu wel een beetje gezien heb met Rose Online. Ik speel rose nu bijna anderhalf jaar en raak er een beetje op uit gekeken. Ik vind het dan ook wel heel erg moeilijk om met Rose te stoppen en afscheid te nemen van jullie (de Tweakers). Ik zal tot 2 oktober nog in game zijn, zodat ik van jullie allemaal nog even afscheid kan nemen
Voor de toekomst:
Ik zal vast ooit wel weer eens Rose Online gaan spelen (dan hoop ik dat jullie er ook allemaal nog zijn) als ik weer meer tijd heb en er weer echt zin in heb.
Ik zal de Topic Start gewoon nog blijven onderhouden (als jullie dat goed vinden tenminste
)
Ik blijf natuurlijk het topic ook gewoon volgen en zal nog wel eens een keer wat posten.
Voor de mensen die ik niet meer spreek in game, heel veel succes nog met Rose Online en tot ooit
. Jullie kunnen me altijd nog mailen ofzow kijk maar in me profiel voor me e-mail adres
Groeten Kaytjuh
PS. ik zal LoT leaven voor 2 oktober ik hoef dus niet gekicked te worden.
Dat komt omdat dat ik weinig tijd heb om te spelen en het nu wel een beetje gezien heb met Rose Online. Ik speel rose nu bijna anderhalf jaar en raak er een beetje op uit gekeken. Ik vind het dan ook wel heel erg moeilijk om met Rose te stoppen en afscheid te nemen van jullie (de Tweakers). Ik zal tot 2 oktober nog in game zijn, zodat ik van jullie allemaal nog even afscheid kan nemen
Voor de toekomst:
Ik zal vast ooit wel weer eens Rose Online gaan spelen (dan hoop ik dat jullie er ook allemaal nog zijn) als ik weer meer tijd heb en er weer echt zin in heb.
Ik zal de Topic Start gewoon nog blijven onderhouden (als jullie dat goed vinden tenminste
Ik blijf natuurlijk het topic ook gewoon volgen en zal nog wel eens een keer wat posten.
Voor de mensen die ik niet meer spreek in game, heel veel succes nog met Rose Online en tot ooit
Groeten Kaytjuh

Veel pre-evo armors hebben geen job-requirement meer. Veel gevallen zie je hawkers met dealer armors (de dex versies), of muses met soldier outfits (de def). Of een male-character met heaven suit, die zien er gewoon gey uitRakkerzero schreef op woensdag 27 september 2006 @ 18:47:
[...]
Heeft die cleric nu Kirash Armor aan![]()
Wist niet dat dat kon.
Verwijderd
Snif snifKaytjuh schreef op woensdag 27 september 2006 @ 18:51:
Misschien hadden een aantal mensen uit Lot het al door, dat ik de laatste tijd heel weinig online ben.
Voor de toekomst:
Ik zal de Topic Start gewoon nog blijven onderhouden (als jullie dat goed vinden tenminste)
Voor de mensen die ik niet meer spreek in game, heel veel succes nog met Rose Online en tot ooit. Jullie kunnen me altijd nog mailen ofzow kijk maar in me profiel voor me e-mail adres
Groeten Kaytjuh![]()
Jammer kay, maar het lijtk dat je er wel echt over na gedacht hebt.
Maar zo als je al zegt blijf je het topic volgenen dus merk je wel als er iets in rose komt wat het weer voor jou leuk maakt verder te gaan
Spreek je nog wel ingame
Oh, dat zuigt wel dan. De outfits moeten gewoon bij hun jobs blijven, anders maak het niet uit wat voor job je kiest.SinergyX schreef op woensdag 27 september 2006 @ 19:10:
[...]
Veel pre-evo armors hebben geen job-requirement meer. Veel gevallen zie je hawkers met dealer armors (de dex versies), of muses met soldier outfits (de def). Of een male-character met heaven suit, die zien er gewoon gey uit
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
nou tot over 4 weken zeg ik dan maarKaytjuh schreef op woensdag 27 september 2006 @ 18:51:
Voor de toekomst:
Ik zal de Topic Start gewoon nog blijven onderhouden (als jullie dat goed vinden tenminste)
Voor de mensen die ik niet meer spreek in game, heel veel succes nog met Rose Online en tot ooit. Jullie kunnen me altijd nog mailen ofzow kijk maar in me profiel voor me e-mail adres
Groeten Kaytjuh![]()
t gaat erom wat dus voor evo ingame was nu geen job req heeft. als je t nu wel gedropped krijgt dan zit er wel job req opRakkerzero schreef op woensdag 27 september 2006 @ 22:37:
[...]
Oh, dat zuigt wel dan. De outfits moeten gewoon bij hun jobs blijven, anders maak het niet uit wat voor job je kiest.
[ Voor 12% gewijzigd door ph4nt0m op 27-09-2006 22:40 ]
Verwijderd
aah jammer kay cu in de toekomst mabey 
vandaag me lucky day hehe
sta veteran spot beetje te lvlen en tuurlijk komt er een veteran timer aan een raider
ik ben hem te snel af lol uur later komt i weer aleen nu met een clan maat van hem
die scout is wa denk je ben ze weer te snel af en heb weer de veteran lol geeft zo'n goed gevoel
dan ga je town in zie je eindelijk een raven knuckle liggen met rdelijke dura en hoppa
naar 5 revined
was weer een leuk avondje op lucky in training ground na haha
sta veteran spot beetje te lvlen en tuurlijk komt er een veteran timer aan een raider
ik ben hem te snel af lol uur later komt i weer aleen nu met een clan maat van hem
die scout is wa denk je ben ze weer te snel af en heb weer de veteran lol geeft zo'n goed gevoel
dan ga je town in zie je eindelijk een raven knuckle liggen met rdelijke dura en hoppa
naar 5 revined
Verwijderd
het zijn er niet zo gek veel, alels dat gecraft/gedropt word naar die evo patch is wel gewoon job req, btw kom je nogges terug of niet? en hoe zit het met je cmd instroming ik zie jou ook noit op msn, laat wow is liggen hahahaRakkerzero schreef op woensdag 27 september 2006 @ 22:37:
[...]
Oh, dat zuigt wel dan. De outfits moeten gewoon bij hun jobs blijven, anders maak het niet uit wat voor job je kiest.
goed bezig dan idd, en op tg ben je nooit lucky, ik kom er dan ook pas weer op 170, ik word dan aanzienlijk sterker omdat alle skills zo'n beetje up gaan, jammer dat je dat nergens na kan lezen hoe het verder verloopt met skills trowuens ik wil ook al van 180 kunnen zien, niet dat ik dat ooit ga halen of uberhaub ga doen op eldeo n maar tochVerwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 23:27:
aah jammer kay cu in de toekomst mabey
naar 5 revined
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2006 02:17 ]
Evo die eerste 2 turaks kill ik dus zonder skills als er een critical tussen zit en dat is blijkbaar regelmatig.Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 02:13:
[...]
het zijn er niet zo gek veel, alels dat gecraft/gedropt word naar die evo patch is wel gewoon job req, btw kom je nogges terug of niet? en hoe zit het met je cmd instroming ik zie jou ook noit op msn, laat wow is liggen hahaha
[...]
goed bezig dan idd, en op tg ben je nooit lucky, ik kom er dan ook pas weer op 170, ik word dan aanzienlijk sterker omdat alle skills zo'n beetje up gaan, jammer dat je dat nergens na kan lezen hoe het verder verloopt met skills trowuens ik wil ook al van 180 kunnen zien, niet dat ik dat ooit ga halen of uberhaub ga doen op eldeo n maar toch
Wozzie bedoelde OP lucky na in tg (zo leuk he wozzie afmaken
Zag trouwens in de patchlist van tala dat ze een paar champ skills upgraden. Die waar je nu bijv. na 10 levels + 1 atp krijgt en die andere + 1 atp speed. Er staat ook in dat ze de succesrate van +5 refining verlaagd hebben dus het lijkt erop dat ie nu bugged is. Bij mij failed alles de laatste tijd naar 4, vanochtend weer een paar rightous gloves kwijtgeraakt.
[ Voor 16% gewijzigd door luckyjan op 28-09-2006 08:08 ]
Vind zowiezo moedig dat je uberhaupt zoveel refined. Kost mij gewoon te insane gek veel geld. Sure kep wel wat talis gehunt enzo maar verdom het gewoon om te doen. Ok maybe als ik ook 100+ m had ofzo was het leuk om te doen.
Trouwens Molive begint eindelijk is normaal qua prijs te worden. Nou de staffs/refines/addementium/en die light stones nog xD.
Btw zei dat ik er zaterdag niet zou zijn dat ermm moet natuurlijk zondag zijn dan is de a1gp er woops.
. Wel grappig kan ik een keer die brokkenpiloot zien stopt die er ineens mee. Wist vast dat ik daar heen ging ofzo
.
.
Btw voor meer info over die patch zie: http://roseboards.levelupgames.ph/index.php?showtopic=2961
Dus tis niet alleen kwestie van 1 map erbij en clan system erbij. ook wat anderen zaken dus.
Btw lijkt fout te staan in gedeelte over grade 5 refines. Volgens na is dit over GEMMS: Grade 5 Gem crafting success rate has been lowered.
Lol alsof iemand die al kan maken.
Trouwens Molive begint eindelijk is normaal qua prijs te worden. Nou de staffs/refines/addementium/en die light stones nog xD.
Btw zei dat ik er zaterdag niet zou zijn dat ermm moet natuurlijk zondag zijn dan is de a1gp er woops.

vanaf me planet adsl precies (dus ook die hop) hetzelfde heb het al gemeld bij hun. Echter vanaf me werk kom ik dus wel in de site. Dus vanaf me werk kom ik wel voorbij die hop weirdPsychoot schreef op donderdag 28 september 2006 @ 12:12:
Zijn er meer mensen die niet kunnen connecten?
Ik kom niet op www.roseonline.ph en ook niet op www.levelupgames.ph, als ik de client opstart krijg ik "Cannot check latest version".
Nu hebt een tracert uitgevoerd en loopt ie vast op DIGITAL.TELE.hsa2.level3.net, is er een mogelijkheid om me pakketjes via een andere route te sturen?
Btw voor meer info over die patch zie: http://roseboards.levelupgames.ph/index.php?showtopic=2961
Dus tis niet alleen kwestie van 1 map erbij en clan system erbij. ook wat anderen zaken dus.
Btw lijkt fout te staan in gedeelte over grade 5 refines. Volgens na is dit over GEMMS: Grade 5 Gem crafting success rate has been lowered.

[ Voor 47% gewijzigd door William/Ax3 op 28-09-2006 16:11 ]
euh mschien btje krom maar naRose begint voor te lopen op pRose >.< zij krijgen deze week al die patch
en wij pas volgende week
Ik kom niet op www.roseonline.ph en ook niet op www.levelupgames.ph, als ik de client opstart krijg ik "Cannot check latest version".
Nu hebt een tracert uitgevoerd en loopt ie vast op DIGITAL.TELE.hsa2.level3.net, is er een mogelijkheid om me pakketjes via een andere route te sturen?
Thnx, maar het werkt nog steeds niet, router reset gedaan. Opnieuw opgeslagen, backup teruggezet. Niks schijnt te werken. Na Los Angeles gaat ie naar die DIGITAL.TELE en daar blijft ie een time-out opgeven. Afwachten dan maar4th schreef op donderdag 28 september 2006 @ 12:18:
[...]
had zelfde probleem vanmorgen maar nadat ik settings in router keer opnieuw opsloeg deed hij het gewoon weer, is misschien al te proberen als niemand iets anders weet

[ Voor 43% gewijzigd door Psychoot op 28-09-2006 12:36 ]
had zelfde probleem vanmorgen maar nadat ik settings in router keer opnieuw opsloeg deed hij het gewoon weer, is misschien al te proberen als niemand iets anders weetPsychoot schreef op donderdag 28 september 2006 @ 12:12:
Ik zit hier @ hva (school) en ik heb gewoon connectie. er was ook een ander op eu-rose die problemen had (lag en dc's)Psychoot schreef op donderdag 28 september 2006 @ 12:12:
wat ik me afvroeg ^^ waneer komt haantje weer terug ?
[ Voor 4% gewijzigd door ph4nt0m op 28-09-2006 12:40 ]
Ze testen hem eerst in Tala (als je 115 bedoeld) en dat lijkt me niet verkeerdph4nt0m schreef op donderdag 28 september 2006 @ 12:00:
euh mschien btje krom maar naRose begint voor te lopen op pRose >.< zij krijgen deze week al die patchen wij pas volgende week
nee ok maar dat naRose t wel zo 1...2..3.. op hun server gooit vind ik een beetje gekluckyjan schreef op donderdag 28 september 2006 @ 13:19:
[...]
Ze testen hem eerst in Tala (als je 115 bedoeld) en dat lijkt me niet verkeerd
normaliter lieten ze het eerst op tala testen TENZIJ ze in naROse het ook gewoon testen door een "private" server gewoon voor hun binnen het bedrijf voor debuggen enzo en testen
Betekend dit dat feathers enzo weer ingame komen?Zone drop data -fixed(Craft Material) – drop table will be given.
Phage heeft eergisteren dit nog gepost:
Good news!
I was given new target dates by our Project Manager re: the following schedule:
October 16 - Credit Card payment option for Europeans
October 24 - Item Mall (for all) and Item Auction access for Europeans
Dates might still change though. But I'm glad to see them on it. Anyway, just to let yah know.
Dat word nog twee weekjes wachten voorlopig dus

[ Voor 65% gewijzigd door jip_86 op 28-09-2006 13:52 ]
het zou best kunnen
dragon scales wil ik graag zien
dan kan ik tenminste nog wat mooie wdw laten craften door fly ^^ massive dragon scales hunten hehe
Verwijderd
Als ze in CF gaan droppen kan je er aardig wat vinden (als je niet te veel bonen hunt en zo 90 + ben)ph4nt0m schreef op donderdag 28 september 2006 @ 13:58:
het zou best kunnendragon scales wil ik graag zien
dan kan ik tenminste nog wat mooie wdw laten craften door fly ^^ massive dragon scales hunten hehe
Maar als ze alleen droppen van die giant worm in George dan kan je lang wachten tot je er genoeg hebt hoor
Ja ik blijf het topic zeker weten volgen, ben benieuwd hoe lang ik het vol houd om geen Rose te spelenVerwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 20:02:
[...]
Snif snif![]()
Jammer kay, maar het lijtk dat je er wel echt over na gedacht hebt.
Maar zo als je al zegt blijf je het topic volgenen dus merk je wel als er iets in rose komt wat het weer voor jou leuk maakt verder te gaan
Spreek je nog wel ingame
haha pwned!Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 17:49:
phan zijn record zal je niet breken denk ik zo 4 dagen
Ik was idd ook wel van plan iets langer te stoppenVerwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 17:49:
phan zijn record zal je niet breken denk ik zo 4 dagen
Nou lekker dan kom er nog steeds niet op pfftt.
En ja heb het vanmorgen al bij planet gemeld maarja je weet hoe dat gaat. Nog 0.00000 reactie.
@phantom nope kep geen msn xD. Maar mail me maar ff je mail adres. Kep andere vraag wat mayby ook kan werken zonder vpn en alle prut. williamclement@planet.nl
@Gerwin ja leuk en aardig maar ben verbonden an het kpn netwerkt xD. Anders had ik allang wat anders gehad. Woon in een gehucht remember. Verder nooit problems gehad ben nu circa 3 jaar bij Planet storings duur in die 3 jaar 5min. Dit is de eerste maal dat ik problemen er heb.
Want toen jij die problemen had had ik ze niet. Was dus lokaal probleem kennelijk. is denk ik nu niet het geval.
Ermm nee. Kan a de sites niet benaderen. b kan geeneens spel opstarten.ph4nt0m schreef op donderdag 28 september 2006 @ 19:06:
36 minutes of gametime remaining xD
is jullie gametime nie gewoon op?
En ja heb het vanmorgen al bij planet gemeld maarja je weet hoe dat gaat. Nog 0.00000 reactie.
@phantom nope kep geen msn xD. Maar mail me maar ff je mail adres. Kep andere vraag wat mayby ook kan werken zonder vpn en alle prut. williamclement@planet.nl
@Gerwin ja leuk en aardig maar ben verbonden an het kpn netwerkt xD. Anders had ik allang wat anders gehad. Woon in een gehucht remember. Verder nooit problems gehad ben nu circa 3 jaar bij Planet storings duur in die 3 jaar 5min. Dit is de eerste maal dat ik problemen er heb.
Want toen jij die problemen had had ik ze niet. Was dus lokaal probleem kennelijk. is denk ik nu niet het geval.
[ Voor 119% gewijzigd door William/Ax3 op 28-09-2006 21:15 ]
hmm ik had net wel een dc nadat ik een tijdje weg was gelopen:pWilliam/Ax3 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 19:00:
ligt het niet aan de provider? want eer zijn meerdere die last hebben. meestal is dat de oorzaak ^^ dat de routing ergens niet goed zit bij de provider(ik en evo ook een keer gehad met wanadoo)
36 minutes of gametime remaining xD
is jullie gametime nie gewoon op?
[ Voor 7% gewijzigd door ph4nt0m op 28-09-2006 19:11 ]
Dat heb ik dus ook, ligt dus aan PlanetWilliam/Ax3 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 19:00:
[...]
Ermm nee. Kan a de sites niet benaderen. b kan geeneens spel opstarten.

heeft planet zon half jaar terug ook gehad en 1 keer in gamesrouter tijd perk. TOen bellen emailen maar ze konden niks aan doen beide keren na zon 3 4 dagen verholpen maar is erg klote.Psychoot schreef op donderdag 28 september 2006 @ 20:31:
[...]
Dat heb ik dus ook, ligt dus aan Planet
@ ben blij dat er weg ben gegaan en nu bij tweakdsl zit. service van planet vergeleken van tweakdsl is gewoon waardeloos. Dagen wachten op iets normaals. Papieren verwerken ook elke keer probs mee.
Lang leven tweakdsl
[ Voor 23% gewijzigd door gerwingood op 28-09-2006 20:40 ]
ax3 als je ff je mail geeft
dan add ik je aan msn (als je dat heb lal ) dan zal ik ff vpn voor je op zetten
helaas kan je dan niet met 2 pc's gebruik van maken
tis nie erg ^_^ t komt wel een keertje hehe
toch leuk dat je een reactie achter laat ^^
Ah okDutch-Hane schreef op donderdag 28 september 2006 @ 22:45:
[...]
Wouw er wordt nog aan me gedacht hier. Sorry Ph4nt0m, ik zie het niet gebeuren dat ik in de nabije toekomst terug kom. Er gaat te veel tijd van rl in zitten helaas. Ik volg ook het topic nog wel, maar spelen zit voorlopig niet in. Ik mis het zowaar (net als Iruja) ook eigenlijk totaal niet. Ik zag het toch een beetje als een verplichting. Klinkt raar, je kiest er zelf voor, maar door de p/m kosten en de community blijf je aan het spel gekluisterd
[ Voor 67% gewijzigd door ph4nt0m op 28-09-2006 22:49 ]
Wouw er wordt nog aan me gedacht hierph4nt0m schreef op donderdag 28 september 2006 @ 12:32:
wat ik me afvroeg ^^ waneer komt haantje weer terug ?
Verwijderd
lol, net 4 uur met buffies party gedaan bij mc, 0 x dood, in zelfde party met de ph cleric naar buffies naar 1ste perma play dood
, en was zelfs ruim 10 lvls hoger als buffies
en dit is gewoon neit de eerste x, geef mij maar een EU anytime
Prose liep voor op narose, nu lopen ze vrijwel gelijkVerwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 19:15:
waarom loopt prose voor op narose >.>
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2006 01:28 ]
Narose loopt nu voorop met 115 op commercial servers. Ze hebben nu wel weer die bug van de weapons stats (dus dat atp10 veranderd in def 7 ofzo). Hoezo dom van gravity.Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 01:24:
lol, net 4 uur met buffies party gedaan bij mc, 0 x dood, in zelfde party met de ph cleric naar buffies naar 1ste perma play dood, en was zelfs ruim 10 lvls hoger als buffies
[...]
Prose liep voor op narose, nu lopen ze vrijwel gelijk
Hoe krijg je het meeste mc uit die steen evo? Gisteren even geprobeert en dan komen er een stuk of 7 uit als ik wacht en de volgende keer maar een stuk of 3. En als ik die steen ga hitten gaat ie zo kapot (allemaal hits bijna).
Probeer is zonder wapen te meppen. Das hetgeen wat ik idd in de verleden versie altijd deed toen ik die rooms nog voor mezelf had.luckyjan schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 08:20:
[...]
Narose loopt nu voorop met 115 op commercial servers. Ze hebben nu wel weer die bug van de weapons stats (dus dat atp10 veranderd in def 7 ofzo). Hoezo dom van gravity.
Hoe krijg je het meeste mc uit die steen evo? Gisteren even geprobeert en dan komen er een stuk of 7 uit als ik wacht en de volgende keer maar een stuk of 3. En als ik die steen ga hitten gaat ie zo kapot (allemaal hits bijna).
P.s Lijkt er op dat probleem is opgelost. Kan idd weer op de sites. Game kan ik via rdp niet testen natuurlijk.
Of je wacht gewoon tot de 115 patch en de droptable als het goed is dan is gefixed ^^.luckyjan schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 09:34:
[...]
Ik las dat evo 10% exp per uur haalt in temple maar dat haal ik bij lange na niet op die manier. Als ik bijv. hunt in eldeon op die sikuku hunters/captains en trackers sla ik er steeds een stuk of 5 met seismic impact in een keer weg (exp 5 - 10k per hunter) en kom ik aan de 10% per uur. Alleen moeten daar veel zullies bij aangezien de drops slecht zijn, ik constant food moet eten en de ghost daar helemaal geen skill books meer geven op mijn lvl (wat denk ik een bug is want op lvl 159 kreeg ik nog wel eens hurricane books maar nu helemaal niks meer).
En Evo zit denk ik vaak in party met cleric/mage.
[ Voor 34% gewijzigd door William/Ax3 op 29-09-2006 09:37 ]
Ik las dat evo 10% exp per uur haalt in temple maar dat haal ik bij lange na niet op die manier. Als ik bijv. hunt in eldeon op die sikuku hunters/captains en trackers sla ik er steeds een stuk of 5 met seismic impact in een keer weg (exp 5 - 10k per hunter) en kom ik aan de 10% per uur. Alleen moeten daar veel zullies bij aangezien de drops slecht zijn, ik constant food moet eten en de ghost daar helemaal geen skill books meer geven op mijn lvl (wat denk ik een bug is want op lvl 159 kreeg ik nog wel eens hurricane books maar nu helemaal niks meer).Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 08:38:
7 8 is ook zo.n beetje max denk ik in 1 keer
hmm hier vond ik iets over de clan wars
http://www.roseonlinegame...Y=&QUERYSTR=&intNowPage=1
en hier iets over de 4e map van eldeon
en hier iets over de 4e map van eldeon
Hoeveel seconde recharge heeft die seismic impact? Spear screw heeft echt een belachelijke recharge tijd, gelijk aan shieldstun (gok 1-2minuten)luckyjan schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 09:34:
Ik las dat evo 10% exp per uur haalt in temple maar dat haal ik bij lange na niet op die manier. Als ik bijv. hunt in eldeon op die sikuku hunters/captains en trackers sla ik er steeds een stuk of 5 met seismic impact in een keer weg (exp 5 - 10k per hunter)
Niet zoveel. Zeg 2x trager dan een normale skill. Ik sla er bijna alles in een klap mee weg (behalve dan bijv. de captain hunter). Vooral ism de combat howl (dacht ik even uit mijn hoofd) skill die iets meer damage op een groep doet dan een normale hit + 23% def down (op lvl2 nu).SinergyX schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 11:00:
[...]
Hoeveel seconde recharge heeft die seismic impact? Spear screw heeft echt een belachelijke recharge tijd, gelijk aan shieldstun (gok 1-2minuten)
Dus eerst combat howl en dan seismic impact voor overkill exp. Alleen die combat howl heeft 1 minuutje ofzo nodig om de rechargen.
Verwijderd
Kan iemand me een link geven waar ik me account kan betalen snap er niks van 
Dankje fly
Dankje fly
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2006 12:12 ]
Verwijderd
https://my.levelupgames.ph/eurose/topup/Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 12:00:
Kan iemand me een link geven waar ik me account kan betalen snap er niks van
Ramonnetje?
waar ben je?!
me newbie cleric is alweer 18 ahuh ^^ (wel gisteravond gedaan in 1 uur maar goed) ik ga der vanavond wel ff mee verder dan kan ik HOOP ik met jou in party fly
well see ^^
ik ben nu off to school tot een uur of 16.30 dan maar
waar ben je?!
me newbie cleric is alweer 18 ahuh ^^ (wel gisteravond gedaan in 1 uur maar goed) ik ga der vanavond wel ff mee verder dan kan ik HOOP ik met jou in party fly
Met clerick en met minimaal 1 mage haal je dat wel. Perma doet wel leuke overkillluckyjan schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 09:34:
[...]
Ik las dat evo 10% exp per uur haalt in temple maar dat haal ik bij lange na niet op die manier....
Als je nog geld bij mc's wilt verdienen moet je dat nu doen. Ik heb gehoord dat in naROSE de mc's geen skillboeken meer droppen
Ik kan ook weer connecten btw, alleen zo ff top-uppen dan maar.
Leuk om te horen dit. Soms als cleric denk je dat je verkeerd dood omdat je daar stil staat niks te doen en mensen je aan je ergeren. Dit doe ik vooral voorals het nodig is snel kan ingrijpen wat soms wel nodig is. Om zo te zeggen als mensen normaal tegen mij doen hoe minder doden er vallen en elke keer als met Got mensen in party zit probeer ik 100% zeker geen doden te maken wat soms niet helemaal lukt. Je zag het woensdag ik samen met die ph cleric in party. 2 clerics op moonchilds en toch nog hele party dood om klein mobje. Je kan niet op die ph gasten rekenen omdat die veel te makkelijk bij denken. Daarom Just pm meVerwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 01:24:
lol, net 4 uur met buffies party gedaan bij mc, 0 x dood, in zelfde party met de ph cleric naar buffies naar 1ste perma play dood, en was zelfs ruim 10 lvls hoger als buffies
GerwinGOod
Verwijderd
lawl , ben gewoon hier hoorph4nt0m schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 12:38:
Ramonnetje?
waar ben je?!
me newbie cleric is alweer 18 ahuh ^^ (wel gisteravond gedaan in 1 uur maar goed) ik ga der vanavond wel ff mee verder dan kan ik HOOP ik met jou in party flywell see ^^
Hoezo hele party, ik stond er noggerwingood schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 15:38:
[...]
...2 clerics op moonchilds en toch nog hele party dood om klein mobje. Je kan niet op die ph gasten rekenen omdat die veel te makkelijk bij denken. Daarom Just pm me...

[ Voor 38% gewijzigd door Psychoot op 29-09-2006 16:57 ]
LU-support wordt wel met de dag slechter 
Date Submitted : 12/09/2006 03:42 am
Problem : Game and Event Related
Ooit verstuurd, nooit meer opgelet.
Krijg ik vandaag:
Date Posted : 29/09/2006 20:54 pm
Response Description :
Thank you for writing to Level Up Customer Support.
You may reopen this ticket after a week if you want to receive an updates regarding to your report.

Date Submitted : 12/09/2006 03:42 am
Problem : Game and Event Related
Ooit verstuurd, nooit meer opgelet.
Krijg ik vandaag:
Date Posted : 29/09/2006 20:54 pm
Response Description :
Thank you for writing to Level Up Customer Support.
You may reopen this ticket after a week if you want to receive an updates regarding to your report.
Zo ik heb eens ff prose gewonload. Kijken hoe het draait @ me pc van nu. En hoe leuk het tegenwoordig nog is.
Heeft geen signature.
Je moet -6 uur doen. Dus als er staat 30 aug 0:00 is het 29 aug 18.00.jip_86 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 20:37:
Hmz mn gametime is op. Dacht dat ik altijd zag staan dat ik nog tot de 30e kon spelen.
Verwijderd
VLieg denkt een keer te betalen met wally,
rose kost 11euro.. en met wally 15.59..... das wel verschil zeg.
Maar je voelt het al aan kopen ik had dus 15 Euro wally gehaalt, iemand nog paar wally centjes over toevallig ???
En ben nog op zoek naar stun arrow skill, iemand die die nog over heeft ?
Maar je voelt het al aan kopen ik had dus 15 Euro wally gehaalt, iemand nog paar wally centjes over toevallig ???
Verwijderd
hmm ik dacht dat ik nog een paar wallie kaartjes had ligge hier met beetje erop ff zoekeVerwijderd schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 09:42:
VLieg denkt een keer te betalen met wally,
Verwijderd
klinkt goedVerwijderd schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 10:29:
[...]
hmm ik dacht dat ik nog een paar wallie kaartjes had ligge hier met beetje erop ff zoeke
Ik heb hier nog een gloednieuwe 20 euro Wallie card liggen
Stun arrow heb ik volgens mij nog wel liggen ergens.Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 09:42:
...
PS: ik heb gewoon voor 3 maanden betaald met iDEAL, koste € 31,29. Is goedkoper als iedere maand steeds betalen.
Verwijderd
Welke skills moet in nemen om Artisan te worden. Ik zou graag een crafter maken, maar terwijl ook enkele skills hebben.
intensify weapon, tough gunner, twin shot, daarbij heb ikzelf nog salesman gait en trigger finger. Tot zo ver de atk skills daarna kun je kiezen om alvast bijv. weapon research te nemen, altijd handig de extra con en misschien potion research voor de sen maar dat is afhankelijk van wat je wilt craften.Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 15:09:
Welke skills moet in nemen om Artisan te worden. Ik zou graag een crafter maken, maar terwijl ook enkele skills hebben.
dan kun je op lvl55 de master twin shot nemen en misschien de sniping voor het skill spammen. En dan kun je nog kiezen voor mercenary employment en employ warrior voor de extra hulp tijdens het solo'en
Ik wacht nog op de creditcard optie omdat daar zoals ik begreep ook de itemmall aangekoppelt is.Psychoot schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 11:42:
[...]
Stun arrow heb ik volgens mij nog wel liggen ergens.
PS: ik heb gewoon voor 3 maanden betaald met iDEAL, koste € 31,29. Is goedkoper als iedere maand steeds betalen.
Wat is dat buy systeem in de client toch klote.
Zat ik lekker slotted crackshot te kopen in buytab, slaagt iemand erin om een crackshot met D2 erin te verkopen aan me.
Nu moet ik die klotegem niet in me crackshot maar me G3 die ik nog heb.
Iemand die eventueel wil ruilen ?
Iets in de aard van crackshot met D2 + G3 voor crackshot met G3
Of crackshot met D2 voor slotted crackshot ?
Of iemand enig idee wanneer we de gems der eindelijk uit krijgen ???
Zat ik lekker slotted crackshot te kopen in buytab, slaagt iemand erin om een crackshot met D2 erin te verkopen aan me.
[ Voor 46% gewijzigd door PeGys op 30-09-2006 19:31 ]
Een beetje verlies heb je altijd...
Verwijderd
das wel lullig zegPeGys schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 19:30:
Wat is dat buy systeem in de client toch klote.

voor hoeveel had je hem gekocht ?
Verwijderd
en ikl krijg niet eens 2x exp.. het is niet eerlijk ^^ph4nt0m schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 20:21:
[afbeelding]
te stoer ditsamen met 2x fly in party ^^
Verwijderd
Kreeg net eindelijk stun arrow als drop in temple b2Psychoot schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 11:42:
[...]
Stun arrow heb ik volgens mij nog wel liggen ergens.
Kolere server dc net op het moment dat we bijna de 3e turak hadden gekilled
Ben ik de enige de zodra hij inlogt met een char een server dc krijgt? 
5x geprobeerd, verschillende channels, chars in andere maps, maar steeds meteen dc, terwijl ik net nog even wou gaan spelen
Bedenk me net dat m'n game-tijd gewoon op zal zijn
Al zou het wel fijn zijn als ze dat nog even kunnen melden ipv meteen disconnecten..
5x geprobeerd, verschillende channels, chars in andere maps, maar steeds meteen dc, terwijl ik net nog even wou gaan spelen
Bedenk me net dat m'n game-tijd gewoon op zal zijn
[ Voor 26% gewijzigd door Haan op 01-10-2006 00:24 ]
Dit topic is gesloten.