Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• BSeB
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 06:31
Ik heb van mijn werk een telefoon, voor mijn werk, hiermee kan ik gebeld worden door iedereen die dit nummer weet. Verder kan ik bepaalde bedrijven ermee bellen waaronden me eigen bedrijf.

De rest is geblokkeerd. Ik heb dit nummer van deze telefoon niet, maar het zou wel handig zijn dit te weten in verband met de werkzaamheden die ik doe.

Is het mogelijk op de een of andere manier hierachter te komen? Zonder dat je moet bellen.

Bijvoorbeeld door uitlezen van een sms?

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Als je een smsje naar je zelf stuurt, dan zie je gewoon je eigen nummer. Even logisch nadenken :P

Verwijderd

DaannO schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 10:31:
Als je een smsje naar je zelf stuurt, dan zie je gewoon je eigen nummer. Even logisch nadenken :P
Als je een SMS stuurt moet je toch het nummer weten waar je hem naar toe stuurt...

Verwijderd

Hoe wil je een sms aan je zelf sturen als je geen nummer weet???

Maar wat je wel kan doen is even een sms sturen naar een andere telefoon dat staat meestal het nummer er boven dacht ik...

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-11 11:52

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 10:34:
[...]

Hoe wil je een sms aan je zelf sturen als je geen nummer weet???

Maar wat je wel kan doen is even een sms sturen naar een andere telefoon dat staat meestal het nummer er boven dacht ik...
Dat zal toch ook wel geblokkeerd zijn dan?

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-11 11:26

Dennahz

Life feels like hell should.

Normaal gezien kan je toch zo';n nummer bellen welke je GSM nummer voorleest? Bij hi is dat volgens mij 1244. Zit wel ergens zo'n optie.

Kan je het niet gewoon vragen :?

Twitter

• Martkrui
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:51
Soms kan je in de sim menus je eigen nummer zien ( MSISDN)
Soms staat het bij *#06#

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!

• BSeB
*# geeft alleen serienummer

Het is btw van T-mobile!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:42

samo

yo/wassup

Heb je je voicemail al ingesproken? Of is de boodschap (toevallig) nog 'dit is de voicemail van 06...?

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Doe eens *#61# , dan krijg je een voicemailboxnummer. Daar kan je je nummer uit halen...
|:(

[ Voor 55% gewijzigd door Ginz op 02-09-2006 15:00 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

*#100# @ vodafone...

• BSeB
Giox schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 14:59:
Doe eens *#61# , dan krijg je een voicemailboxnummer. Daar kan je je nummer uit halen...

[...]

|:(
Ook afgelsoten, ik heb het nummer inmiddels gekregen, de reden dat je het niet krijgt is dat als je in het buitenland zit en je laat mensen ernaar toe bellen je dus op de kosten van de baas in het buitenland belt. Maar daarvoor wilde ik dat nummer niet.

Maar ik heb nu het nummer, maar ben toch benieuwd of er niet maneiren zijn om het nummer uit te lezen!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Hee grappig :)
Nooit geweten.. toch nog best handig.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Hehe, ik dacht even te ver door. Als je nou is klantenservice belt, ik ga ervanuit dat die niet geblokeerd is. Dan kan die toch voor je kijken? En als smsen naar elk nummer niet geblokkeerd is, dan gebruik je het nummer van je vriendin of een vriend :)
Pagina: 1