Hallo,
De laptop van mijn werk heeft een virus en ik krijg em er niet er uit.
Tijdens het opstarten van windows gaat het fout.
Als ik het opstartschermkrijg waarin je muisaanwijzer en een blauwe achtergrond is dan krijg ik 1sec een blauw scherm met witte letters te zien en dan reboot die zich automatisch.
Er valt niet doorheen te komen.
Ik de veilige modus met netwerkondersteuning die ik nu gebruik om dit te typen kan je nog wel windows bedienen.
Ik heb avg laten draaien, spybot search and destroy en ad aware.
Verder staat er nog F Secure op maar die start niet op, geen foutmelding niks.
Waarschijnlijk komt dat opdat ie em eerst opstart in de werkbalk vanwaaruit je hem dan kan openen.
Dus dat schiet niet op.
Zou norton antivirus misschien werken?
Of hoe krijg ik dit opgelost?
Ik ben ten einde raad en herinstaleren kan ik en mag ik niet doen en terug brengen naar mijn werk kan ik ook niet maken.
Als je meer wilt weten over deze pc en wat er allemaal opstaat vraag het gerust.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Joopieboy
De laptop van mijn werk heeft een virus en ik krijg em er niet er uit.
Tijdens het opstarten van windows gaat het fout.
Als ik het opstartschermkrijg waarin je muisaanwijzer en een blauwe achtergrond is dan krijg ik 1sec een blauw scherm met witte letters te zien en dan reboot die zich automatisch.
Er valt niet doorheen te komen.
Ik de veilige modus met netwerkondersteuning die ik nu gebruik om dit te typen kan je nog wel windows bedienen.
Ik heb avg laten draaien, spybot search and destroy en ad aware.
Verder staat er nog F Secure op maar die start niet op, geen foutmelding niks.
Waarschijnlijk komt dat opdat ie em eerst opstart in de werkbalk vanwaaruit je hem dan kan openen.
Dus dat schiet niet op.
Zou norton antivirus misschien werken?
Of hoe krijg ik dit opgelost?
Ik ben ten einde raad en herinstaleren kan ik en mag ik niet doen en terug brengen naar mijn werk kan ik ook niet maken.
Als je meer wilt weten over deze pc en wat er allemaal opstaat vraag het gerust.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Joopieboy
Het leven is te kort om geduld te hebben!