Dat probleem met niet kunnen zoomen bij een foto maken heb ik ook. het is me nog niet gelukt. Ik heb inmiddels ondekt dat de foto's die je bij je contacten wilt plaatsen de afmeting 72x72 moeten hebben. Andere foto's kunnen niet gebruikt worden. Dit is dus voor het maken van je foto een kwestie van even de instelling wijzigen op het 72x72 formaat.
Ik heb nog wel een ander probleem: Ik heb de drie bijgeleverd LG programma's geinstalleerd. Nu heb ik in mijn telefoon een aantal afspraken gezet die ik gesynchroniseerd wil hebben naar outlook. Dat lukt me nu dus niet. Ik heb het modem aangezet, dus dat is al opgelost, maar hij kan geen afspraken laten zien in het lg gsm outlook sync venster...
iemand die mij kan vertellen hoe ik dat voor elkaar krijg?
Verder vind ik het een enorm mooi telefoontje. Dat hij geen uitbreidbaar geheugen had was al snel geen probleem meer, omdat ik hem gewoon zo stylish vind. Een meer dan waardige opvolger van mijn Siemens S65.
Ik vind wel dat de reactie op het indrukken van de toetsen bij een tikken van een sms nogal traag is. Ik kan niet lekker snel doortikken. Enorm pluspunt vind ik de toetsjes die niet zo plastic aanvoelen.
Ander puntje: hoe krijg ik het voor elkaar om tijdens het mp3luisteren op mijn mobiel, bijvoorbeeld een sms te lezen of te tikken? Dat is me namelijk nog niet gelukt. Je hebt niet de mogelijkheid om via het menu opties gewoon verder te gaan met het gebruiken van de telefoon. (of ik heb gewoon nog niet ontdekt hoe dat moet. tips?)
Ow en kan iemand mij vertellen hoe ik nieuwe java games kan installeren? ik had worms van mijn s65 afgehaald, die wilde ik graag op mijn 320 maar k krijg het niet voor elkaar.
De capaciteit voor het aantal smsjes is 150.