Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• 0b5cur1tY
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-06 08:52
Er is al veel aandacht besteed aan de LG 'chocolate'... maar nog niet genoeg aan zijn kleine broertje, de super-klein-en-dun KG320:

Afbeeldingslocatie: http://nl.lgmobile.com:80/webwar/data/phones/NL/DU/NL00000007//KG320S_NL_2L.jpg

Ik heb deze telefoon nu al een week en ben tot dus ver heel blij daarmee. Die is echt ongeloofelijk klein en mooi... Eerste gedachten (en later een wat uitgebreider recensie) kun je lezen in mijn blog: http://mobitopia.blogspot.com/

Andere mensen met ervaringen hiermee of gedachten over deze telefoon?

[ Voor 7% gewijzigd door 0b5cur1tY op 05-10-2006 21:18 ]

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11 19:06

Laguna

Connaisseur

Plaatje werkt niet :)

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:26

icecreamfarmer

en het is

hoe zit het met het batterij leven van deze foon ?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• Bartvw
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Van zijn blog:
"Battery life is expectedly mediocre - you won't get much more than 48 hours standby with normal use."

Dus maar ongeveer 2 dagen met normaal gebruik.

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Bartvw schreef op maandag 04 september 2006 @ 14:57:
Van zijn blog:
"Battery life is expectedly mediocre - you won't get much more than 48 hours standby with normal use."

Dus maar ongeveer 2 dagen met normaal gebruik.
hmm er wordt 200 uur opgegeven dat is nogal een groot verschil

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik denk dat wat specs van deze phone in de TS niet zouden misstaan?

Ziet er wel erg strak uit!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Die batterij gaat zeker wel langer mee dan 2 dagen bij mij, toch minimaal een dag of 5. Moet zeggen dat ik niet zo'n actieve gebruiker ben, paar telefoontjes per dag maar. Heb dit telefoontje sinds vorige week en ben erg blij mee. De toetsen voelen erg goed aan, een stuk beter dan de Samsung P300 die ik in mijn handen heb gehad. Enige minpuntje tot nog toe is dat het trilalarm niet aan de stille kant is.

Qua design en afwerking is het erg solide. Zeer basic vormen maar In combinatie met het meegeleverde leren hoesje heeft het een soort van 80's chique uitstraling, erg leuk.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2006 00:01 . Reden: spelling ]

• 0b5cur1tY
Tja, ik had 'normaal gebruik' beter moeten specificeren in mijn blog - ik ben een wat actiever dan Jeffrey-lee qua telefoon gebruik denk ik. ;)

Dat gezegd, ik merk wel dat de batterij iets langer meegaat nu dat ie een aantal keer opgeladen is, dus ik kan me wel voorstellen dat je een dag of 5 zou kunnen halen met licht gebruik.

Verder ben ik heel erg blij met deze telefoon. Heb ook de PC sync aan de praat kunnen krijgen - uiteindelijk bleek het heel simple te zijn, maar niet goed gedocumenteerd in de handleiding (grr). Instructies en een handige link zijn te vinden in mijn blog update:
http://mobitopia.blogspot.com/

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 22:42:
Die batterij gaat zeker wel langer mee dan 2 dagen bij mij, toch minimaal een dag of 5. Moet zeggen dan ik niet zo'n actieve gebruiker ben, paar telefoontjes per dag maar. Heb dit telefoontje sinds vorige week, en ben erg blij mee. De toetsen voelen erg goed aan, een stuk beter dan de Samsung P300 die ik in mijn handen heb gehad. Enige minpuntje tot nog toe is dat het trilalarm niet aan de stille kant is.

Qua design en afwerking is het erg solide. Zeer basic vormen maar In combinatie met het meegeleverde leren hoesje heeft het een soort van 80's chique uitstraling, erg leuk.
mooi ik ga hem denk ik vrijdag halen

verder had ik dit topic al in fok geopend

http://forum.fok.nl/topic/902371

• Snirpo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 09:29
Lijkt echt verschrikkelijk veel op de Nec 343i http://flash.o2.co.uk/imode/images/imode/phone3b.jpg

Nja, beter goed gestolen dan slecht bedacht toch;)

Ik vind em wel mooi:D

[ Voor 19% gewijzigd door Snirpo op 05-09-2006 12:46 ]

• 0b5cur1tY
Het ontwerp lijkt idd wel een beetje op die NEC - maar kijk eens naar het verschil in grootte!

En zwart is sowieso altijd sjieker. ;)

------
0b5cUr1ty - http://mobitopia.blogspot.com/

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

ik heb hem gisteren gekocht (1 jarig telfort abbo) en hij werkt fijn. alleen dat hoesje is niets waard

• LVGH
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:08
Zijn er nog meer mensen met ervaring met deze telefoon? Ik vind 'm bijzonder fraai en zou 'm wel willen kopen, maar durf dit niet zonder meer aan zonder wat meer gebruikerservaringen. Weet iemand misschien een site met reviews van deze tel?

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

LVGH schreef op zondag 24 september 2006 @ 00:14:
Zijn er nog meer mensen met ervaring met deze telefoon? Ik vind 'm bijzonder fraai en zou 'm wel willen kopen, maar durf dit niet zonder meer aan zonder wat meer gebruikerservaringen. Weet iemand misschien een site met reviews van deze tel?
tja er is een russisch engelse site.

maar echt veel reviews zijn er niet.

maar wat wil je weten dan?

• LVGH
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:08
Bijvoorbeeld wat dingen als:

- zijn het scherm en de behuizing krasgevoelig?
- werken de menu's snel?
- ligt de middelste bevestigingstoets niet te diep?
- is de telefoon stofgevoelig?
- hoe is de batterijduur?
- valt de telefoon uit je hand als je met één hand een hekje in je sms wil zetten (bij SE heb je die knop bijvoorbeeld veelvuldig nodig > spatie)
- is die camerapuist achterop echt zo lelijk als-ie eruitziet? (zonder camera had ik deze telefoon waarschijnlijk zelfs blind gekocht, maar na de spontane verliefheid maakt nu redelijkheid zich van mij meester)
- hoeveel smsjes kunnen er in de telefoon worden opgeslagen (je hebt niet veel al die MBs als je inbox maar 10 smsjes kwijt kan)
- het geheugen is niet uitbreidbaar dacht ik.. maar zit er wel standaard een USB-kabel bij om er toch nog iets aan te hebben (daarvoor betalen weiger ik principieel)?
- zit er een handsfree setje bij?

Als iemand op één of meerdere vragen een antwoord heeft, graag :)

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

LVGH schreef op zondag 24 september 2006 @ 21:41:
Bijvoorbeeld wat dingen als:

- zijn het scherm en de behuizing krasgevoelig? zit een hoesje bij maar anders denk ik van wel
- werken de menu's snel? ja
- ligt de middelste bevestigingstoets niet te diep? nee- is de telefoon stofgevoelig? geen idee- hoe is de batterijduur? in het begin bout wordt beter na een paar keer opladen- valt de telefoon uit je hand als je met één hand een hekje in je sms wil zetten (bij SE heb je die knop bijvoorbeeld veelvuldig nodig > spatie) geen last van gehad- is die camerapuist achterop echt zo lelijk als-ie eruitziet? (zonder camera had ik deze telefoon waarschijnlijk zelfs blind gekocht, maar na de spontane verliefheid maakt nu redelijkheid zich van mij meester) zie je bijna niet (je moet eens een foto bekijken van de zijkant
- hoeveel smsjes kunnen er in de telefoon worden opgeslagen (je hebt niet veel al die MBs als je inbox maar 10 smsjes kwijt kan) geen idee ik dacht uit mijn hoofd iets van 100
- het geheugen is niet uitbreidbaar dacht ik.. maar zit er wel standaard een USB-kabel bij om er toch nog iets aan te hebben (daarvoor betalen weiger ik principieel)? ja
- zit er een handsfree setje bij? ja
Als iemand op één of meerdere vragen een antwoord heeft, graag :)

• 0b5cur1tY
en... het is zo ver: Na een maand met deze telefoon heb ik de beloofde recensie geschreven!

Dit is te bekijken op mijn blog (in het engels, excuses daarvoor):

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

0b5cur1tY schreef op maandag 25 september 2006 @ 18:41:
en... het is zo ver: Na een maand met deze telefoon heb ik de beloofde recensie geschreven!

Dit is te bekijken op mijn blog (in het engels, excuses daarvoor):

goede revieuw op een paar fouten er zitten maar liefst 2 cameraknoppen op het toestel.

en je kunt dingen makkelijker maken voor jezelf door ze in je favorieten te zetten.

• 0b5cur1tY
Ach, je hebt helemaal gelijk over de cameraknoppen - had me niet gerealiseerd dat de 'multimedia key' ook die functie heeft - ik zal dit corrigeren.

De favorieten functie is mij bekend - maar hier kun je alleen maar bepaalde menu locaties opslagen; het is niet mogelijk (bijvoorbeeld) om een 'favourite' aan te maken die direct bluetooth aan en uitschakeld - dat is juist wat ik irritant vind.

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

0b5cur1tY schreef op maandag 25 september 2006 @ 20:16:
Ach, je hebt helemaal gelijk over de cameraknoppen - had me niet gerealiseerd dat de 'multimedia key' ook die functie heeft - ik zal dit corrigeren.

De favorieten functie is mij bekend - maar hier kun je alleen maar bepaalde menu locaties opslagen; het is niet mogelijk (bijvoorbeeld) om een 'favourite' aan te maken die direct bluetooth aan en uitschakeld - dat is juist wat ik irritant vind.
tja dat vind ik ook irritant maar zo vaak gebruik ik het niet.

ben het trouwens wel met jee eens dat zonder dat schuif ding hij er nog een stuk beter uitgezien zou hebben.

en staan op de cd nog meer wallpapers?

• 0b5cur1tY
Veeeeeeel meer... Je moet de 'LG Contents Bank' programma installeren - hiermee krijg je (letterlijk) honderden van die ringtones en wallpapers.

0b5cUr1Ty / http://mobitopia.blogspot.com/

[ Voor 13% gewijzigd door 0b5cur1tY op 25-09-2006 22:49 ]

Verwijderd

(OT, plaatje in de openingspost doet het nog steeds niet :) )

• 0b5cur1tY
Gefixd. :)

Ook de Mobile Burn site heeft een goede recensie van deze telefoon gepubliceerd:

http://mobileburn.com/review.jsp?Page=1&Id=2735

---------------------------------------------------------------

[ Voor 41% gewijzigd door 0b5cur1tY op 05-10-2006 21:21 ]

• 0b5cur1tY
Ondanks mijn initiële enthousiasme over deze telefoon, heb ik hem uiteindelijk moeten ruilen voor iets anders. Ik had het eerst helemaal niet door (omdat ik toevallig de eerste weken niet hoefde te bellen met herrie in de achtergrond) maar de hoorn kan echt niet hard genoeg. De mensen in de winkel waar ik de telefoon gekocht heb hebben hem zelf opgestuurd voor reparatie (omdat ze niet konden geloven dat de hoorn zo zacht was) maar ik heb ook elders klachten hierover gelezen en ben dus bang dat dit een 'feature' is van deze LG... Toen er een nieuwe toestel terug kwam heb ik gevraagd om te ruilen en gelukkig kon dat nog.

Ik vind deze telefoon nog een prachtding qua ontwerp... maar als je niet goed daarmee kunt bellen dan houdt het helaas op. :(

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Hoe kan je met deze telefoon inzoomen? Want als ik dat selecteer, dan kan hij niet inzoomen!

Ook het plaatsen van een foto bij een contact wil niet lukken, iemand een idee?

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:59

Q-bone

Dusss...

tegen welke foon heb je hem geruilt?

want ik wil eigenlijk een 320 maar dan zit ik met een w800 in me maag...

bla?

• 0b5cur1tY
Heb hem geruild voor een Nokia 6233 - een heel ander soort mobieltje eigenlijk, maar tot nu toe bevalt hij erg goed... Zal natuurlijk iets daarover schrijven in mijn blog. ;)

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

0b5cur1tY schreef op maandag 13 november 2006 @ 23:02:
Ondanks mijn initiële enthousiasme over deze telefoon, heb ik hem uiteindelijk moeten ruilen voor iets anders. Ik had het eerst helemaal niet door (omdat ik toevallig de eerste weken niet hoefde te bellen met herrie in de achtergrond) maar de hoorn kan echt niet hard genoeg. De mensen in de winkel waar ik de telefoon gekocht heb hebben hem zelf opgestuurd voor reparatie (omdat ze niet konden geloven dat de hoorn zo zacht was) maar ik heb ook elders klachten hierover gelezen en ben dus bang dat dit een 'feature' is van deze LG... Toen er een nieuwe toestel terug kwam heb ik gevraagd om te ruilen en gelukkig kon dat nog.

Ik vind deze telefoon nog een prachtding qua ontwerp... maar als je niet goed daarmee kunt bellen dan houdt het helaas op. :(

ik heb er niet zo`n last van al moet ik zeggen dat mijn k700i harder kan.

Dit is ook gewoon een software dingetje wat ze makkelijk kunnen aanpassen als het moet.

• EdwinV
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-10 20:50
0b5cur1tY schreef op maandag 13 november 2006 @ 23:02:

Bekend probleem. Het is een super mooi toestel, alleen het volume kan niet hard genoeg. Voornamelijk als je buiten staat en er rijden auto's langs hoor je je gesprekspartner al snel niet meer.

offtopic:
Ooit gehoord van een signature 0b5cUr1Ty? Die kan je op dit forum ook gewoon instellen in je profiel namelijk.

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 20:32
DaannO schreef op maandag 13 november 2006 @ 23:50:
Hoe kan je met deze telefoon inzoomen? Want als ik dat selecteer, dan kan hij niet inzoomen!

Ook het plaatsen van een foto bij een contact wil niet lukken, iemand een idee?
Dat probleem met niet kunnen zoomen bij een foto maken heb ik ook. het is me nog niet gelukt. Ik heb inmiddels ondekt dat de foto's die je bij je contacten wilt plaatsen de afmeting 72x72 moeten hebben. Andere foto's kunnen niet gebruikt worden. Dit is dus voor het maken van je foto een kwestie van even de instelling wijzigen op het 72x72 formaat.

Ik heb nog wel een ander probleem: Ik heb de drie bijgeleverd LG programma's geinstalleerd. Nu heb ik in mijn telefoon een aantal afspraken gezet die ik gesynchroniseerd wil hebben naar outlook. Dat lukt me nu dus niet. Ik heb het modem aangezet, dus dat is al opgelost, maar hij kan geen afspraken laten zien in het lg gsm outlook sync venster...

iemand die mij kan vertellen hoe ik dat voor elkaar krijg?

Verder vind ik het een enorm mooi telefoontje. Dat hij geen uitbreidbaar geheugen had was al snel geen probleem meer, omdat ik hem gewoon zo stylish vind. Een meer dan waardige opvolger van mijn Siemens S65.

Ik vind wel dat de reactie op het indrukken van de toetsen bij een tikken van een sms nogal traag is. Ik kan niet lekker snel doortikken. Enorm pluspunt vind ik de toetsjes die niet zo plastic aanvoelen.

Ander puntje: hoe krijg ik het voor elkaar om tijdens het mp3luisteren op mijn mobiel, bijvoorbeeld een sms te lezen of te tikken? Dat is me namelijk nog niet gelukt. Je hebt niet de mogelijkheid om via het menu opties gewoon verder te gaan met het gebruiken van de telefoon. (of ik heb gewoon nog niet ontdekt hoe dat moet. tips?)

Ow en kan iemand mij vertellen hoe ik nieuwe java games kan installeren? ik had worms van mijn s65 afgehaald, die wilde ik graag op mijn 320 maar k krijg het niet voor elkaar.

De capaciteit voor het aantal smsjes is 150.

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 22:42:
Die batterij gaat zeker wel langer mee dan 2 dagen bij mij, toch minimaal een dag of 5. Moet zeggen dat ik niet zo'n actieve gebruiker ben, paar telefoontjes per dag maar. Heb dit telefoontje sinds vorige week en ben erg blij mee. De toetsen voelen erg goed aan, een stuk beter dan de Samsung P300 die ik in mijn handen heb gehad. Enige minpuntje tot nog toe is dat het trilalarm niet aan de stille kant is.

5 dagen ik haal meestal maar 3 dagen en ik gebruik hem ook niet echt veel.

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

is er al een "oplossing" gevonden voor het zachte hoornvolume?

bla?

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

Weet iemand ook precies wat je bij een nederlandse kg320 krijgt? want op inet staan voordelige 320 met een extra batterij en een desktop charger en leren opberg hoesje...

is dit in nl ook? en zou een nederlandse taal er op zijn te krijgen?

bla?

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Q-bone schreef op maandag 20 november 2006 @ 12:02:
Weet iemand ook precies wat je bij een nederlandse kg320 krijgt? want op inet staan voordelige 320 met een extra batterij en een desktop charger en leren opberg hoesje...

is dit in nl ook? en zou een nederlandse taal er op zijn te krijgen?
geen idee ik kreeg er alleen een hoesje bij

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

en heb je hem in nl of ergens anders gekocht? en weet iemand of ik op een engelse lg320 ook een nederlandse firmware kan zetten? en hoe kom ik hier aan en wie doet dit?

[ Voor 57% gewijzigd door Q-bone op 20-11-2006 16:33 ]

bla?

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:28
de opvolger hiervan, de LG KE820 is toch al bijna uit?

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:32

bonzz.netninja

Niente baffi

Flydesign.nl schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:31:
[...]

Bekend probleem. Het is een super mooi toestel, alleen het volume kan niet hard genoeg. Voornamelijk als je buiten staat en er rijden auto's langs hoor je je gesprekspartner al snel niet meer.

offtopic:
Ooit gehoord van een signature 0b5cUr1Ty? Die kan je op dit forum ook gewoon instellen in je profiel namelijk.
heeft iedereen hier last van, of is het een beetje wat je gewend bent? Ik zit erg te dubben dus deze (die er imho super tof uitziet) of een e900 of x820

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

sinds kort heb ik de telefoon ook (3 weken) en ben alsnog steeds erg goed te spreken over het toestel... het geluid was ook mijn grootste heikel punt... maar dat is echt hard... heb hem zelfs zachter moeten zetten. maar dat ligt ook aan degene met wie je praat. Heb er dus nooit last meegehad. Misschien komt dat door dat ik hem pas 3 weken terug heb gekregen, en ze het geluid harder hebben gezet???

bla?

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Q-bone schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 17:24:
sinds kort heb ik de telefoon ook (3 weken) en ben alsnog steeds erg goed te spreken over het toestel... het geluid was ook mijn grootste heikel punt... maar dat is echt hard... heb hem zelfs zachter moeten zetten. maar dat ligt ook aan degene met wie je praat. Heb er dus nooit last meegehad. Misschien komt dat door dat ik hem pas 3 weken terug heb gekregen, en ze het geluid harder hebben gezet???
hmm dan zou er ook een firmware update moeten zijn even snel op de lg site kijken

• DeRooney
  • Laatst online: 19-11 20:32
Was er een firmware update beschikbaar? want ook ik heb het probleem met de te zachte volume. Verder stoor ik mij aan het feit dat door mij opgeslagen woorden in het t9 woordenboek, er na verloop van tijd vanzelf weer uitgegooid worden. Ik ga mede vanwege het geluid, de afwezigheid van een speaker functie en dat t9 gebeuren kijken of ik mijn telefoon nog terug kan brengen.

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

arjoderoon schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 14:05:
Was er een firmware update beschikbaar? want ook ik heb het probleem met de te zachte volume. Verder stoor ik mij aan het feit dat door mij opgeslagen woorden in het t9 woordenboek, er na verloop van tijd vanzelf weer uitgegooid worden. Ik ga mede vanwege het geluid, de afwezigheid van een speaker functie en dat t9 gebeuren kijken of ik mijn telefoon nog terug kan brengen.
\
nee
Maar alle 3 je problemen zijn gewoon problemen die simpel met software op zijn te lossen.

• weltie
  • Laatst online: 05-03-2024
Die problemen kunnen zeker door software worden opgelost, maar dan moeten ze wel nog eerst software gaan maken, en of LG dat gaat doen dat weet ik nog niet zo. Het zou wwel super zijn idd, want ik vindt het volume ook aan de zachte kant.

• weltie
  • Laatst online: 05-03-2024
Ik ben er nu wel achter gekomen dat je het volume onder het bellen toch harder kunt zetten. Dat doe je door omhoog of omlaag te duwen met de navigatietoetsen. Bij mij stond het volume maar op 2, nu ik hem op 5 heb gezet gaat ie stukken harder. Ik hier met LG over gebeld en die wisten niet hoe je hem harder kon zetten. Vreemd. Maar ben er gelukkig nu zelf achter gekomen.

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

weltie schreef op maandag 05 februari 2007 @ 15:54:
Ik ben er nu wel achter gekomen dat je het volume onder het bellen toch harder kunt zetten. Dat doe je door omhoog of omlaag te duwen met de navigatietoetsen. Bij mij stond het volume maar op 2, nu ik hem op 5 heb gezet gaat ie stukken harder. Ik hier met LG over gebeld en die wisten niet hoe je hem harder kon zetten. Vreemd. Maar ben er gelukkig nu zelf achter gekomen.
oh dat had ik gelijk algedaan dat is een functie die elke telefoon heeft

Verwijderd

Hallo,

Weet iemand iets over multimedia geheugen fout? Ik probeer hem te resetten maar dan geeft ie ook een foutmelding.

Gr.
Pagina: 1