Toon posts:

Goedkope upgrade, doen?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

ik heb de volgende configuratie hier staan (2 jaar oud, toen een hoop geld aan uitgegeven):

- AMD Athlon 64 3000+
- 1024 MB DDR Ram
- ASUS K8N-SE Deluxe
- ATI Radeon X800 Pro
- 300 GB S-ATA HDD

Waar ik mijn PC vooral voor gebruik is webdevelopment. Dus Photoshoppen, scripten, etc. Op zijn tijd een spelletje, maar dat stelt niet veel voor (GTA San Andreas).

Ik kan van een vriend van mij een splinternieuwe DFI anparty UT NForce3 (Altijd gekwijlt bij Lanparty, maar nooit gekocht) voor 45 euro krijgen. Mijn vraag is nu, is dit een slimme upgrade? Of kan ik beter nog even doorsparen en later upgraden naar een nieuw moederbord + dualcore CPU?

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Als alles nog goed werkt, zie ik het nut niet in om van mobo te veranderen. Die 45 eurie kan je beter steken in een extra latje geheugen, zal je heel wat meer van merken.

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Wat is je budget, en op welke punten vind jij dat je huidige config tekort komt?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:15

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Zelfde chipset dus zelfde performance, komt bij dat je geen info geeft over wat jij verwacht aan verbetering en ook helemaal niets meldt over wat je zelf hebt opgezocht om na te gaan of het zin heeft. Beetje loze topic zo...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.