[Projector] Showroom in Belgie

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:58
Ik ben op zoek naar een winkel die Projectors verkoopt tussen de 700 en 1000 euro's maar ik weet niet waar ik deze kan bekijken. Dus niet de toestellen zelf maar in actie!

In de media markt gaat het niet en de meeste doen enkel de duurdere ( die ik niet kan veroorloven ). Ik heb al veel reviews gelezen, maar seeing is believing.

Ik ben woonachtig te antwerpen maar ben wel bereid om hiervoor te rijden - toch een firmawagen. Dus het mag toch een stukje in NL liggen, maar niet te ver ;)

[ Voor 4% gewijzigd door tc982 op 01-09-2006 23:13 ]

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• keesheid
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-02 10:58
Volgens mij kun je het beste naar het Office center. Ik weet alleen niet waar het allemaal zit. Anders misschien correct in Rotterdam.

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Plaatsen genoeg, toch? Cinedream is zelfs in Antwerpen. Je moet gewoon naar degelijke A/V zaken gaan en niet naar prul-megastores zoals MediaMarkt.

Beetje zoeken, hé. De gouden gids is er ook nog ;)

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

• tc982
TomSwinnen schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 23:25:
Plaatsen genoeg, toch? Cinedream is zelfs in Antwerpen. Je moet gewoon naar degelijke A/V zaken gaan en niet naar prul-megastores zoals MediaMarkt.

Beetje zoeken, hé. De gouden gids is er ook nog ;)
Tja, misschien heb je wel gelijk, maar ik heb een 5tal zaken aangedaan en ik vond het allemaal tijdsverspilling aangezien deze alleen maar de duurdere klasse hadden in demo.

Maar dit adres ziet er al fantastisch uit!

• tc982
Zijn er nog zaken waar je bijvoorbeeld de BENQ MP720 of de Sanyo PLV-Z4 waar ik zoveel goed over lees.