Asus P5W DH Deluxe moederbord heeft een ati chipset, als ik nu liever een nvidia videokaart wil, kan ik dan beter voor een moederbord met nvidia chipset kiezen? of maakt dit niet uit?
jou P5W DH heeft een Intel i975x chipset..... Misschien dat je nu meer kan vinden?
[ Voor 29% gewijzigd door -ErikE- op 01-09-2006 22:30 ]
ok. Maar is het dan slimmer om een moederbord te kopen met nvidia chipset ipv intel chipset als ik liever een nvidia videokaart wil?
Maakt allemaal niets uit. De chipset op je moederbord staat los van je chipset die je op je videokaart hebt.vincentc schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 22:37:
ok. Maar is het dan slimmer om een moederbord te kopen met nvidia chipset ipv intel chipset als ik liever een nvidia videokaart wil?
Je hebt een populair moederbord gekocht, er zijn zat reviews en benchmarks van te vinden met zowel ATi als nVidia videokaarten en vergelijkingen met borden met nVidia en (misschien) ATi chipsets. Zoek die eens op. Sterker nog, doe dat aub voortaan voordat je op GoT post, dan kan je als een topic nog nodig is een fatsoenlijke topicstart met links naar meer informatie in elkaar draaien
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()