Toon posts:

core 2 duo e6600

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heel erg bedankt
het is voor mij niet echt duidelijk
ik zie ook geen pinnetjes op de processor, mijn vorige systemen heb ik altijd zelf gebouwd. Ik wil het nu graag goed uitpakken en dat alles goed samen werkt en niet dat het geheugen of de video kaart een bottle neck word voor mijn processor.

Ik heb wel naar mijn inziens een goede voeding gekocht een spire rocket 600 watt( kostte me 119 euro) dus denk dat dit wel een goede voeding is?
Maar kan iemand mij tips geven waar ik rekening mee zou moeten houden? bedoel je kan zo veel types geheugen er in stoppen.

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-04 11:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Wat is nou precies de vraag?

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-05 09:53

HeepH

Dope Rapper

Niet om vervelend te doen,maar kan het nog een keer, en dan duidelijker? Daarbij, wat heb je zelf uitgezocht?

Psst, de pinnetjes van een E6600 zitten op het moederbord

http://specs.tweak.to/16495

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
huh? Mis ik iets? :X

ik snap je TS niet helemaal...

ten eerste:
- bedankt waarvoor?
- wat is je niet duidelijk over die pinnetjes?
- wat wil je goed uitpakken?
- wil je een videokaart kopen en wil je advies ofzo?
- en je wilt geheugen kopen?

8)7 8)7 mischien ligt het aan mij maar ik snap je niet helemaal ;)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:15

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

markimark,

Je bent nieuw op GoT, dus zou het geen slecht idee zijn om even rond te kijken en je te orienteren op hoe het hier werkt. GoT is geen helpdesk, maar een forum voor vragen waar je niet uit kunt komen met wat simpel zoekwerk. Kijk eens in het forum "Complete Systemen & Laptops", de FAQ daar staat vol met punten die je vragen hier beantwoordt. Als je nog vragen houdt, zoek eens gericht op de termen waar je onduidelijkheden hebt. GoT is een en al ervaring, dus erg goede kans dat je ook zo zonder een enkele post al antwoorden vindt.

Succes :)

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.