Ik heb een Access Point gekregen (Belkin). Die heb ik juist aangesloten (lampjes branden) en als ik op mijn laptop de draadloze verbindingen bekijk, zie ik hem erbij staan. (Belkin54g). Dan klik ik op verbinding maken en krijg ik verbinding. Maar er staat wel dat er weinig of geen netwerkmogelijkheden zijn. Als ik de verbinding bekijk, staan er alleen waarden bij verzonden pakketten (en die lopen op), maar niet bij de ontvangen. (blijft 0)
Ook kan ik door het IP-adres in te voeren (ip-adres van het Access Point, staat in de handleiding) in het Access Point komen.
Ik heb de handleiding doorgelezen, maar er staat niet veel meer in. Ik heb nog een vriend opgebeld, die zei dat de SSID van de verbinding en van het Access Point moeten overeenkomen, maar dat is volgens mij ook.
Iemand die mij verder kan helpen?
Ook kan ik door het IP-adres in te voeren (ip-adres van het Access Point, staat in de handleiding) in het Access Point komen.
Ik heb de handleiding doorgelezen, maar er staat niet veel meer in. Ik heb nog een vriend opgebeld, die zei dat de SSID van de verbinding en van het Access Point moeten overeenkomen, maar dat is volgens mij ook.
Iemand die mij verder kan helpen?