#1: Leuke foto, apart standpunt, naar mijn gevoel net iets te veel gecropped, zowel het beest als de takken.
#2: Niet echt een geslaagd shot. Delen van de mond zijn helaas behoorlijk overbelicht
#3: Ook een leuke plaat. Het was helemaal af geweest als de schaduw en de stenen linksboven niet zo gecropped waren. Ook is de centrale positie van het onderwerp niet al te spannend
#4: Een beetje rare witbalans en jammer dat 2 beesten er maar half op staan
#5: Deze plaat is op zich goed gelukt. Ik had naar mijn gevoel een iets lager standpunt gekozen en had er wat meer water op gezet. Het lijkt nu allemaal net te weinig aan de onderkant
#6: Een van de beste van deze serie. Mooi die bladeren en dicht genoeg waardoor er geen achtergrond onstaat die de kijker kan afleiden
#7: Leuke plaat, weer valt er een klein randje onder af, wat jammer is
#8: Het zou potentieel een leuk shot kunnen zijn, maar weer jammer van de crop en wat ik vooral lelijk vind is die draad.
Over het algemeen goede foto's, maar met terugkomende eigenschappen die in mijn ogen wel voor verbetering vatbaar zijn. Zo zou ik er in de regel voor zorgen dat je onderwerp altijd helemaal op de foto staat. Ook staat bij alle foto's het onderwerp precies in het midden. Om een spannendere compositie te maken, kan het helpen om de rule of thirds toe te passen of te experimenteren met aparte composities.
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW