Weet iemand waar ik aan een exemplaar van "X-Wing vs Tie Fighter" kan komen? Misschien heeft iemand eentje thuis liggen die die wel wil verkopen...
fame amsterdam heb um nog liggen dach tik
ja ik heb de hele Lucasarts Starwars saga liggen, elke game (al zijn ze niet allemaal even geod) maar die zou ik niet verkopen, sorry, anders kan je em nog onlin ekopen bij lucasarts zelf dacht ik
ja ik heb de hele Lucasarts Starwars saga liggen, elke game (al zijn ze niet allemaal even geod) maar die zou ik niet verkopen, sorry, anders kan je em nog onlin ekopen bij lucasarts zelf dacht ik
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik heb die liggen.
Ruilen tegen Quake1 orgineel met doos of Q2:Groundzero(Expansion pack)?
Thy will see the light...
Verwijderd
ik heb nog een backuppje liggen..
als je de spel heb gekocht en de backuppje toch nog wilt
wil ik hem best via icq senden
let me know
als je de spel heb gekocht en de backuppje toch nog wilt
let me know
Verwijderd
Dus jij wilt Quake1 nog hebben.Op maandag 29 januari 2001 15:59 schreef 7th het volgende:
Ik heb die liggen.
Moet je eens in de V&D kijken
volgens mij hadden die hem nog liggen.
Heb je die orgineel???(Juggernaut is dat de zaero mission pack van evolve?Op maandag 29 januari 2001 16:03 schreef Stern het volgende:
Quake 1 heb ik niet en de enige expansion van Q2 die ik heb is Juggernaut.
Dan wil ik wel ruilen.
Wil je nog ruilen of wat?
Sorry 7th, ik was een paar dagen 'out of town'. Die Juggernaut die ik heb is van Head Games en heet vol uit "Juggernaut: The New Story". Onderaan staat 'Advanced New Levels for Quake II'. Het is wel de originele maar ik heb hem al jaren in een mapje, waar ik al mijn cd-roms in bewaar, dus zit er geen doosje of boekje bij (niet meer in ieder geval). Ik heb onlangs X-Wing Alliance gekocht, wat ik voorlopig wel een goede vervanger vind voor X-Wing vs Tie Fighter, maar als jij, of iemand anders, Asheron's Call heeft en daarvoor iets wil ruilen...
Pagina: 1