Met elke linux distro die ik heb, krijg ik na een tijdje grote problemen
.
Ik heb deze distro's gebruikt:
Fedora
Mandriva
Suse 10.0 en Suse 10.1
Ubuntu
bij de 1e drie geraak ik standaard na een paar keer (hoevaak wisselt) niet meer in KDE of Gnome. In suse kom ik zelfs niet meer in runlvl 5.
Ik heb deze dingen al zelf geprobeerd:
MD5 Checksums gecontroleerd
Laagste snelheid gebrand
In een Veilige modus opstarten
Op een dvd-r branden in plaats op m'n dvd-rw's
WIndows opnieuw installeren en dan de images opnieuw downloaden (jaha, ik ben grondig)
Andere dvd-brander gebruikt
maar het wil niet baten, Tijdens de installatie krijg ik geen foutmeldingen of iets dergelijks.
(ik zal zo snel mogelijk even de probleemcode die Suse teruggeeft posten)
Met ubuntu heb ik het probleem niet, de ubuntu cd's heb ik gratis via internet gekregen. ik heb dus toch het vermoeden dat het aan de dvd's ligt.
Ik heb suse nu op m'n computer geinstalleerd staan dus ik zal over een paar minuten de foutmelding posten die ik krijg, en de foutmelding die ik krijg als ik in runlvl 5 probeer te komen.
Ik hoop iemand me kan helpen want ik vind linux reuze interresant.
Een linux broekkie,
EDIT: De enige foutmelding die ik bij suse krijg is: "Warning no acpi support in kernel". daarna moet ik inloggen op een prompt.
Ik heb deze distro's gebruikt:
Fedora
Mandriva
Suse 10.0 en Suse 10.1
Ubuntu
bij de 1e drie geraak ik standaard na een paar keer (hoevaak wisselt) niet meer in KDE of Gnome. In suse kom ik zelfs niet meer in runlvl 5.
Ik heb deze dingen al zelf geprobeerd:
MD5 Checksums gecontroleerd
Laagste snelheid gebrand
In een Veilige modus opstarten
Op een dvd-r branden in plaats op m'n dvd-rw's
WIndows opnieuw installeren en dan de images opnieuw downloaden (jaha, ik ben grondig)
Andere dvd-brander gebruikt
maar het wil niet baten, Tijdens de installatie krijg ik geen foutmeldingen of iets dergelijks.
(ik zal zo snel mogelijk even de probleemcode die Suse teruggeeft posten)
Met ubuntu heb ik het probleem niet, de ubuntu cd's heb ik gratis via internet gekregen. ik heb dus toch het vermoeden dat het aan de dvd's ligt.
Ik heb suse nu op m'n computer geinstalleerd staan dus ik zal over een paar minuten de foutmelding posten die ik krijg, en de foutmelding die ik krijg als ik in runlvl 5 probeer te komen.
Ik hoop iemand me kan helpen want ik vind linux reuze interresant.
Een linux broekkie,
EDIT: De enige foutmelding die ik bij suse krijg is: "Warning no acpi support in kernel". daarna moet ik inloggen op een prompt.
[ Voor 5% gewijzigd door Raphaelo op 01-09-2006 20:13 ]
originele signatures zijn top!