Heb de Beta gedownload en het installeren gaat prima, maar als ik dan dubbelklik op het icoon gebeurt er nix, geen proces wordt opgestart en ik krijg geen zandlopertje.
M'n systeem staat hieronder.
Heb je ruzie thuis ofzo? Reageer dan niet!gideon82 schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 19:12:
jou systeem staat hieronder -> handig voor de mensen die sig uitgeschakeld hebben.
Eigen inzet? BTW, er is een special BETA forum hiervoor!
Ouders zijn in Griekenland. Niemand om ruzie mee te maken. Ik wijs je enkel op de regels.Epitome schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 19:21:
[...]
Heb je ruzie thuis ofzo? Reageer dan niet!![]()
Als ik ergens meer info had gevonden dan zou ik het hier niet posten.
Misschien heeft iemand hetzelfde probleem en een oplossing gevonden?
[ Voor 53% gewijzigd door mrFoce op 01-09-2006 20:07 ]
Ik verwacht helemaal niet dat je het oplost, dat lukt je waarschijnlijk niet eens.Stronkie schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 19:43:
nou je hebt zelf dus niets gedaan en nu verwacht je tot we het gaan oplossen.
Doe er maar eens wat voor tssk.. De jeugd van tegenwoordig
Verwijderd
Wat denk je, dat je met je summiere informatie echt hulp krijgt om het op te lossen...Epitome schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 19:09:
Heb de Beta gedownload en het installeren gaat prima, maar als ik dan dubbelklik op het icoon gebeurt er nix, geen proces wordt opgestart en ik krijg geen zandlopertje.
Denk dat die ruzie thuis heeftVerwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 20:25:
[...]
Wat denk je, dat je met je summiere informatie echt hulp krijgt om het op te lossen...
Wat dacht je van drivers versies e.d......................................... kortom zorg voor meer info, en
wees wat vriendelijker...
Verwijderd
En wij zoeken mensen die vriendelijk blijven. Zeker als de persoon in kwestie degene is die een vraag heeft en dus overgeleverd is aan behulpzaamheid van anderen. Daarnaast moet je problemen die je ervaart met (gesloten) beta's gewoon melden aan de developers. Dit topic gaat dus dicht.Epitome schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 20:19:
[...]
Ik verwacht helemaal niet dat je het oplost, dat lukt je waarschijnlijk niet eens.
Ik zoek mensen met hetzelfde probleem en die eventuele oplossingen weten, maar laat maar zitten als je eerst een waslijst van een topicstart met alle dingen die ik al gedaan heb om het zelf op te lossen nodig hebt om überhaupt iemand te willen helpen...
Zeker jaloers dat je geen key hebt kunnen bemachtigen!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq