Beste mensen,
Ik heb dus net mijn nieuwe pc in elkaar gezet, alleen ik stuit op problemen.
Wanneer ik opstart, krijg ik 1 kort piepje netals sommige pc's dat hebben.
Vervolgens krijg ik een laad scherm waar mijn hdd etc staat, en laad hij de CMOS.
Wanneer dit klaar is en hij door wil booten, zie ik dat het lampje van mijn draadloze ontvanger, haast niet meer brand, tot heel soms een zwak flikkerlichtje geeft.
Dan moet ik kiezen, veilige modus, normaal opstarten, recente instellingen etc. Alleen ik kan dan mijn toetsenbord niet gebruiken.
Enig idee of hier sprake is van een aansluitfout, zoja waar zou deze zich kunnen bevinden. Voor zover ik weet is alles goed aangesloten, waar ik over twijfel is de Karajan module, waar ik de stekkertjes van mijn front audio aangesloten heb.
Opstelling:
Tagan 480Watt
AMD64 3200+ Venice
DFI UT NF4 Ultra-D
Asus 7900GT 256mb
2x512mb Kingston valueram
Maxtor Diamondmax10 200gb
Wanneer ik een raptor schijf oid probeer, krijg ik exact hetzelfde.
Ik heb dus net mijn nieuwe pc in elkaar gezet, alleen ik stuit op problemen.
Wanneer ik opstart, krijg ik 1 kort piepje netals sommige pc's dat hebben.
Vervolgens krijg ik een laad scherm waar mijn hdd etc staat, en laad hij de CMOS.
Wanneer dit klaar is en hij door wil booten, zie ik dat het lampje van mijn draadloze ontvanger, haast niet meer brand, tot heel soms een zwak flikkerlichtje geeft.
Dan moet ik kiezen, veilige modus, normaal opstarten, recente instellingen etc. Alleen ik kan dan mijn toetsenbord niet gebruiken.
Enig idee of hier sprake is van een aansluitfout, zoja waar zou deze zich kunnen bevinden. Voor zover ik weet is alles goed aangesloten, waar ik over twijfel is de Karajan module, waar ik de stekkertjes van mijn front audio aangesloten heb.
Opstelling:
Tagan 480Watt
AMD64 3200+ Venice
DFI UT NF4 Ultra-D
Asus 7900GT 256mb
2x512mb Kingston valueram
Maxtor Diamondmax10 200gb
Wanneer ik een raptor schijf oid probeer, krijg ik exact hetzelfde.