DFI UT NF4 Ultra-D icm 7900GT

Pagina: 1
Acties:

• tijsva
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-02 08:51
Beste mensen,

Ik heb dus net mijn nieuwe pc in elkaar gezet, alleen ik stuit op problemen.

Wanneer ik opstart, krijg ik 1 kort piepje netals sommige pc's dat hebben.

Vervolgens krijg ik een laad scherm waar mijn hdd etc staat, en laad hij de CMOS.

Wanneer dit klaar is en hij door wil booten, zie ik dat het lampje van mijn draadloze ontvanger, haast niet meer brand, tot heel soms een zwak flikkerlichtje geeft.

Dan moet ik kiezen, veilige modus, normaal opstarten, recente instellingen etc. Alleen ik kan dan mijn toetsenbord niet gebruiken.

Enig idee of hier sprake is van een aansluitfout, zoja waar zou deze zich kunnen bevinden. Voor zover ik weet is alles goed aangesloten, waar ik over twijfel is de Karajan module, waar ik de stekkertjes van mijn front audio aangesloten heb.

Opstelling:

Tagan 480Watt
AMD64 3200+ Venice
DFI UT NF4 Ultra-D
Asus 7900GT 256mb
2x512mb Kingston valueram
Maxtor Diamondmax10 200gb

Wanneer ik een raptor schijf oid probeer, krijg ik exact hetzelfde.

Verwijderd

Als je de pc net in mekaar gezet heb, hoe komt het dan dat er al windows opstaat?

Aangezien je (zo goed als) altijd windows opnieuw moet installeren als je een nieuwe pc geprakt heb.

usb keyboard? usb ff aanzetten in de bios.
pak je oude toetsenbord er even bij.. dat moet nog wel werken :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 19:15:
Als je de pc net in mekaar gezet heb, hoe komt het dan dat er al windows opstaat?

Aangezien je (zo goed als) altijd windows opnieuw moet installeren als je een nieuwe pc geprakt heb.

usb keyboard? usb ff aanzetten in de bios.
pak je oude toetsenbord er even bij.. dat moet nog wel werken :)
Daar zat ik dus ook aan te denken.....
Heb je de hdd uit een ander systeem gebruikt en die in je nieuwe systeem gezet??....
Dit gaat zowiezo niet werken...je moet altijd je os er opnieuw opzetten als je een nieuwe systeem hebt.

• tijsva
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-02 08:51
nice nice mensen, heb dus even een connectortje erin gedaan zodat hij via de oude aansluiting werkt, dit gaat wel. Ben nu windows aan het installen, hopen dat het werkt xD

Tnx!!