Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• witse
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-11 13:15
Telefoon gekoppeld aan de carkit, deze blijft gekoppeld tot ik de auto uit zet. Naderhand bij auto weer starten vindt de telefoon de carkit niet meer. naar bleutooth verbindingen in het menu, weer koppelen en wachtwoord geven, dan doet de carkit het weer. Weet iemand een oplossing van dit probleem? Mijn oude telefoons konden de carkit automatisch weer vinden als ik de auto start!

witse

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-11 18:01
witse schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 17:30:
Telefoon gekoppeld aan de carkit, deze blijft gekoppeld tot ik de auto uit zet. Naderhand bij auto weer starten vindt de telefoon de carkit niet meer. naar bleutooth verbindingen in het menu, weer koppelen en wachtwoord geven, dan doet de carkit het weer. Weet iemand een oplossing van dit probleem? Mijn oude telefoons konden de carkit automatisch weer vinden als ik de auto start!
Ik heb het zelfde "probleem" maar als ik gebeld wordt verbind hij wel.
Probeer jezelf eens te bellen als je de auto voor de 2de keer hebt gestart, misschien dat hij dan wel automatisc verbind.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:57

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

welke foon, welke carkit..?

Wise enough to play the fool

• witse
Sorry (vergeten te vermelden): de telefoon is een Nokia N80 en de carkit an motorola.

witse

• witse
Ik heb het zelfde "probleem" maar als ik gebeld wordt verbind hij wel.
Probeer jezelf eens te bellen als je de auto voor de 2de keer hebt gestart, misschien dat hij dan wel automatisc verbind.[/quote]

Dit lukt bij mij ook niet!

witse

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:57

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Als het goed is moet je carkit na het starten opnieuw gaan zoeken. Maar daarvoor moet wel de "ignition" draad aangesloten zijn.

De meeste carkits zijn met 4 draden aangesloten:
massa -
constante +
geschakelde (ign) +
mutedraad naar radio.

check dat eens :)

Wise enough to play the fool

Pagina: 1