Toon posts:

template terug halen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Door een kapotte hdd ben ik mijn dreamweaver template file kwijt. nu vond ik deze site;
http://dreamweavermx-templates.com/tutorials/tutrecover4.cfm
Ik heb de instructies gevolgt maar zonder resultaat.
Persoonlijk denk ik dat het hem in
<!-- InstanceBeginEditable name="EditRegion1" -->
en
<!-- TemplateBeginEditable name="EditRegion1" -->
zit.
Klopt dit? moet ik alle instance in template veranderen? Of is er een snellere/betere manier?

• Rowanov
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Je pakt een pagina die aan de hand van de template is gemaakt, je tovert de template werkbalk tevoorschijn in dreamweaver en vervolgens zet je editable regions neer in de gedeelten van de pagina die je wil wijzigen :)

Dat is alles.

• LionOne
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-12-2025

LionOne

There can be only one

Wat je, volgens mij, kan doen (heb het zelf nooit geprobeerd) is een nieuwe template maken en de inhoud (inclusief de EditableRegions!!) van een van de 'child' pagina's hierin kopieren...
Als je dan de Template de zelfde naam geeft als het origineel, zou het allemaal weer gelinked moeten zijn.

Maaruhm, als je nog geen kopie van de site hebt, meteen maar ff doen:) want als dit niet werkt zijn al(!) je pagina's leeg.... :)
:

"The answer to the Great Question Of Life the Universe and Everything... is Forty-two."

Verwijderd

Topicstarter
Yes, het is gelukt!
Ik heb een child opgeslagen als .dwt vervolgens heb ik de 2 regels zoals deze in de link uit mijn eerste post staan verwijderd. Daarna heb ik alle 'instance' in 'template' veranderd. Alle child info eruit en hoppa daar was hij, een splinternieuwe template!