Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
Met IrfanView kun je batch rename/resize operaties doen.
How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.
Picasa kan dit, en is zeer gebruiksvriendelijk en gratis, IRfanview ook (iets minder gebruiksvriendelijk en even gratis) en PhotoShop kan dit ook (niet gratis, en voor de leek ook niet helemaal gebruiksvriendelijk)
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
prog van MS zelf:
http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=
http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
jpeg resizer
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Zoals gezegt, irfanview for teh win. Open één plaatje, klik dan op B (van batch), een schermpje komt dan naar voren waar je via advanced settings gewoon images kan resizen. Echt een geniaal programma, ik gebruik het zelf ook
.
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Dus in principe wil je gewoon weten hoe je foto's kunt resizen? Beetje basicvraag, is al ettele malen langsgekomen. Bijvoorbeeld: Photoshop, Bordermaker of Irfanvieuw.
Daarnaast kan Premiere dit wel, gewoon rechtermuisknop op de afbeelding (in de sequence), en dan Scale to framesize (Premiere pro 2).
Daarnaast kan Premiere dit wel, gewoon rechtermuisknop op de afbeelding (in de sequence), en dan Scale to framesize (Premiere pro 2).
FastStone Photo Resizer werkt ook wel prettig. Zoals de naam al zegt, is het programmaatje alleen voor resizen (en renamen).
Zelf gebruik ik het al een tijdje, en ik vind het prettiger werken dan IrfanView (maar dat is uiteraard persoonlijk).
Zelf gebruik ik het al een tijdje, en ik vind het prettiger werken dan IrfanView (maar dat is uiteraard persoonlijk).
Hier zou uw advertentie kunnen staan
1: "batch resize" is wat je zoekt en al een aantal keren is genoemd
2: Dit hoort niet in "Fotografie algemeen"
3: Eigenlijk vind ik de vraag dermate basic dat ik hier gewoon een slotje op zet
2: Dit hoort niet in "Fotografie algemeen"
3: Eigenlijk vind ik de vraag dermate basic dat ik hier gewoon een slotje op zet
Bericht hierboven
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()