Ey
Ik heb hier pas een nieuwe d-link router, en een nieuwe pc.
Met daarin allemaal rotzooi (
) en een netwerkkaart onboard.
Mijn type mobo: Asus P5LD2.
Ik download (niet per see illegaal) met grabit en heb hier DU-Meter draien.
Ik krijg geen foutmelding, Grabit en Du-meter krijgen ineens gewoon ontvangst van 0kb/s.
Op msn word ik ook niet afgemeld ed. maar alles blijft 'tzelfde staan, alleen ontvangen mijn contactpersonen niet wat ik typ, en andersom.
Als ik bij 'Mijn netwerkverbindingen' mijn netwerkverbinding uitschakel en gelijk weer inschakel heb ik weer internet, en valt 't een kwartiertje (of korter) later weer uit.
Mijn router geresetten heeft geen effect (mijn modem heb ik nog niet geprobeert) en mijn drivers opnieuw installeren helpt ook niet.
Eerst had ik dit probleem niet, en ineens kwam 't probleem
't is trouwens een netwerk met draad, utp kabels ed.
Andere computers in 't netwerk hebben 't probleem volgens mij niet, maar daar ben ik niet zeker van, aangezien alleen mijn pc de hele dag aanstaat.
Alvast bedankt.
//Hopelijk is dit topic correct aangemaakt.
Edit: Sorry, verkeerde subforum. @Een mod of admin: Wil je 't topic aub ff verplaatsen.
Ik heb hier pas een nieuwe d-link router, en een nieuwe pc.
Met daarin allemaal rotzooi (
Mijn type mobo: Asus P5LD2.
Ik download (niet per see illegaal) met grabit en heb hier DU-Meter draien.
Ik krijg geen foutmelding, Grabit en Du-meter krijgen ineens gewoon ontvangst van 0kb/s.
Op msn word ik ook niet afgemeld ed. maar alles blijft 'tzelfde staan, alleen ontvangen mijn contactpersonen niet wat ik typ, en andersom.
Als ik bij 'Mijn netwerkverbindingen' mijn netwerkverbinding uitschakel en gelijk weer inschakel heb ik weer internet, en valt 't een kwartiertje (of korter) later weer uit.
Mijn router geresetten heeft geen effect (mijn modem heb ik nog niet geprobeert) en mijn drivers opnieuw installeren helpt ook niet.
Eerst had ik dit probleem niet, en ineens kwam 't probleem
't is trouwens een netwerk met draad, utp kabels ed.
Andere computers in 't netwerk hebben 't probleem volgens mij niet, maar daar ben ik niet zeker van, aangezien alleen mijn pc de hele dag aanstaat.
Alvast bedankt.
//Hopelijk is dit topic correct aangemaakt.
Edit: Sorry, verkeerde subforum. @Een mod of admin: Wil je 't topic aub ff verplaatsen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2006 14:53 ]