Toon posts:

EyeTV: TVMax Buffer uitschakelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Omdat dit een Apple-only product is een topic in dit forum.

Ik vraag me af of er een manier bestaat om de live-buffer van de TV max uit te schakelen. Als ik deze kan uitschakelen dan is er namelijk ook een mogelijkheid om er een spelcomputer op aan te sluiten. Nu is dat niet te doen omdat er dan een vertraging optreedt ivm de buffer.

In de handleiding kan ik er iig weinig over vinden en in de preferences is de buffer van standaard 3 gig tot minimaal 10 mb terug te zetten. Compleet uitzetten lijkt dus standaard onmogelijk, maar het moet wellicht kunnen met een hack oid. Heeft iemand hier ervaring mee? :)

• JaQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:27

JaQ

Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 14:33:
Omdat dit een Apple-only product is een topic in dit forum.

Ik vraag me af of er een manier bestaat om de live-buffer van de TV max uit te schakelen. Als ik deze kan uitschakelen dan is er namelijk ook een mogelijkheid om er een spelcomputer op aan te sluiten. Nu is dat niet te doen omdat er dan een vertraging optreedt ivm de buffer.

In de handleiding kan ik er iig weinig over vinden en in de preferences is de buffer van standaard 3 gig tot minimaal 10 mb terug te zetten. Compleet uitzetten lijkt dus standaard onmogelijk, maar het moet wellicht kunnen met een hack oid. Heeft iemand hier ervaring mee? :)
Ik heb helaas mijn powerbook niet bij me dus ik kan het nu niet controleren, maar het lijkt me dat deze setting ergens in een plist file staat opgeslagen. Tijd dus om de console in te duiken en eens te gaan zoeken in ~/Library/...

Egoist: A person of low taste, more interested in themselves than in me

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

+1 interessant, zo kan ik ms. een XBox aansturen via iMac/Macbook -> 21" 8)

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:29
Denk dat je pech hebt aangezien het beeld meestal gecodeerd moet worden voordat EyeTV ermee om moet gaan => vertraging in het signaal.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

Topicstarter
Dat zou wel jammer zijn, want ik heb m'n console er eens aangehangen en via de EyeTV box is de kwaliteit van het beeld een stuk beter dan via de rechtstreekse composite ingang van m'n monitor :)