Toon posts:

Dual layer DVD's afhalen in Nederland ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet er iemand een winkel in nederlands zoals bijvoorbeeld opus supplies in nederland ?
Ik haal de DVD's liever zelf op, maar met shop survey kom ik er wel achter
dat opus supplies in bodegraven zit, alleen kun je er niet afhalen!
Graag wel een beetje rond dezelfde prijzen ;)

Gevonden shops die niet laten afhalen:

Opus Supplies
CDDVDWinkel
DupliData

Ik heb btw geen idee of dit wel in het goede forum staat maar dat hoor ik dan wel,
excuses hiervoor alvast

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-02 20:06

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Waarom zou je ze eigenlijk af willen halen? De meeste winkels die met die prijzen zitten hebben over het algemeen geen afhaalpunt in NL omdat de dvd's waarschijnlijk vanuit Duitsland geimporteerd worden en direct weer verstuurd worden.
Als je kijkt bij www.cdrwinkel.com heb je als je voor meer da € 120,- besteld geen verzendkosten meer (eventueel wel rembourskosten als je onder rembours besteld, maar dat is maar € 5,75).

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Verwijderd

Topicstarter
FlipFluitketel schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 14:29:
Waarom zou je ze eigenlijk af willen halen? De meeste winkels die met die prijzen zitten hebben over het algemeen geen afhaalpunt in NL omdat de dvd's waarschijnlijk vanuit Duitsland geimporteerd worden en direct weer verstuurd worden.
Als je kijkt bij www.cdrwinkel.com heb je als je voor meer da € 120,- besteld geen verzendkosten meer (eventueel wel rembourskosten als je onder rembours besteld, maar dat is maar € 5,75).
omdat ik ze het liefst vandaag nog wil hebben. Normaal bestel ik ze wel online