Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Gewoon geen hint, maar de optie om een link te laten mailen naar je emailadres waarmee je het wachtwoord kan resetten. Dat vind ik het beste systeem wat ik tot nu toe ben tegen gekomen.argro schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 13:35:
Hoe had je het dan graag willen zien? Een hint die pas zichtbaar wordt nadat je een wachtwoord invult.....?
[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
Doet men dat wel, dan is het gewoon eigen risico. Mensen moeten maar eens leren zelf verantwoordelijkheid te dragen, tegenwoordig probeert men dat zoveel mogelijk te vermijden lijkt het wel....
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ja zoiets zou ik ook beter vinden werken.Paddixx schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 13:39:
[...]
Gewoon geen hint, maar de optie om een link te laten mailen naar je emailadres waarmee je het wachtwoord kan resetten. Dat vind ik het beste systeem wat ik tot nu toe ben tegen gekomen.
Misschien wel minder gebruiksvriendelijk.
Of zoals hotmail veel meer moeite doen met het weergeven van de hint.
Bij hotmail wordt de account gereset, dus de oude gebruiker weet dat zijn mailbox "gehacked" is. Dat zie je hier niet.
Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
Nu gebruik ik wel moeilijkere vragen (liever helemaal niet), maar het valt me wel op dat sites vaak een paar voorgedefinieerde vragen hebben die allemaal van dit niveau zijn. Dat is wel slecht vind ik.
password reset request naar een email adres lijkt me beter,
vergeet je het password van je email, dan moet je naar de helpdesk van je provider bellen voor een nieuwe
lijkt me een redelijk dichte beveiliging.
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Wat bedoel je met een reset? Volgens mij moet je alleen als gebruiker een nieuw wachtwoord invullen. Voor de rest merk je niks aan de Inbox. Meen ik me te herinneren. In het geval dat je geheime vraag is geraden is door een onbekend persoon. Dan merk je als rechtmatige eigenaar alleen maar dat je niet meer kunt inloggen, wat logisch is doordat je wachtwoord veranderd is.Jivecar schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 13:41:
[...]
Bij hotmail wordt de account gereset, dus de oude gebruiker weet dat zijn mailbox "gehacked" is. Dat zie je hier niet.
Sommige mensen die op deze manier een wachtwoord kraken zijn zelf niet zo slim om de geheime vraag aan te passen. Zelf 'n klant gehad waarbij die persoon z'n hotmail inbox op die wijze was overgenomen, snel even de geheime vraag en het antwoord ingevuld. en een nieuwe wachtwoord verzinnen en nieuwe vraag natuurlijk.
To say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, and of what is not that it is not, is true. | Aristoteles