Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,

eerst wou ik graag de MDA vario 2, nu blijken de prijzen mij erg tegen te vallen helemaal omdat ik absoluut een 1 jarig abbo. wil.

Ik wil nu
300 belminuten
75 smsjes
internetabbo.

Wil dit afsluiten bij T-mobile.

Weten jullie waar ik dit het best kan doen?
Verlening van mijn abbo is mogelijk want dat is enkele weken verlopen.

Ik zie door de bomen het bos niet meer helemaal....
Welke aanbieding is nou de beste?

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-11 21:10
Gewoon een aantal webshops bezoeken en je abo daar samenstellen, dan toestel erbij kiezen en kijken wat de prijzen zijn. Zo heb ik het destijds ook gedaan, ik zie geen andere mogelijkheid. Tenzij iemand met exact dezelfde wensen net ook zoiets besteld heeft en de beste deal eruit gepikt heeft, denk ik niet dat iemand deze vraag een zinnig definitief antwoord zal kunnen geven.

Even zelf zoeken lijkt me de enige oplossing. Kijk gewoon wat prijzen per maand+ toestel je totaal gaan kosten, trek daar de kortingen en acties vanaf en je hebt de totale prijs per jaar. Vervolgens reken je dat per webshop/winkel uit en kies je de goedkoopste.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Het is inderdaad een kwestie van zoeken en vaak geluk hebben, je kunt bijvoorbeeld beginnen met de Tweakers Pricewatch. Dit is echter niet direct iets waar dit forum voor bedoeld is, zou iedereen hier vragen als deze stellen dan zou ook hier door de bomen het bos niet meer te zien zijn ;)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.