Ik gebruik nu al een hele tijd TomTom Navigator 5 op mijn PDA. Als ik ergens naar toe ga, kies ik eerst altijd mijn bestemming (uit de lijst van favorieten) en begin vervolgens met rijden. Ondertussen is TomTom Navigator druk bezig met het ontvangen van signalen van de GPS-satelieten en het bepalen van mijn huidige positie. Dit duurt meestal een paar minuten. Vervolgens wordt de route naar mijn bestemming berekend. Nu komt het probleem: voordat TomTom begint met het navigeren, moet ik eerst op "OK" klikken. Het punt is echter dat ik dan veelal aan het rijden ben en druk bezig ben om op te letten in het verkeer. Nu kan ik wel wachten tot ik ergens rustig stilsta (bijvoorbeeld voor een stoplicht), maar dergelijke situaties komen niet altijd voor (bijvoorbeeld op de snelweg).
Persoonlijk zou ik dus, uit veiligsheidsoverwegingen en puur gemak, willen dat TomTom mij _niet_ meer vraagt om op "OK" te drukken, maar gewoon begint met navigeren zodra dit mogelijk is. Weet iemand of dit mogelijk is en zo ja, hoe je TomTom hiervoor kan instellen?
Persoonlijk zou ik dus, uit veiligsheidsoverwegingen en puur gemak, willen dat TomTom mij _niet_ meer vraagt om op "OK" te drukken, maar gewoon begint met navigeren zodra dit mogelijk is. Weet iemand of dit mogelijk is en zo ja, hoe je TomTom hiervoor kan instellen?