Ik wil een zelfstudie in VBScript gaan doen. Reden is dat het me leuk lijkt om scripts te maken met VB en daarnaast wil ik het ook gaan toepassing in mijn werkzaamheden op mijn werk. Ik heb al gekeken op de pagina's van Microsoft (ScriptCenter en MSDN), maar ik zou ook graag wat boeken aanschaffen als basis. Ik heb namelijk helemaal geen ervaring met VB en dus zou het, mijns inziens, fijn zijn om enkele boeken te hebben die me de basis leren en eventueel ook de wat moeilijkere dingen binnen VBS.
Op BOL.com kan ik bijna alleen maar boeken vinden met Visual Basic .NET. Een collega van mij raad me aan om te beginnen met Visual Basic 6.
Hieronder de boeken die mij interessant en informatief genoeg lijken, maar ik zou graag jullie advies willen hierin (eventueel ervaringen met de boeken, of boeken die ik er niet tussen heb staan die voor jullie zeer hulpzaam geweest zijn).
[voorzien van linkjes]

Ik hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen.
Op BOL.com kan ik bijna alleen maar boeken vinden met Visual Basic .NET. Een collega van mij raad me aan om te beginnen met Visual Basic 6.
Hieronder de boeken die mij interessant en informatief genoeg lijken, maar ik zou graag jullie advies willen hierin (eventueel ervaringen met de boeken, of boeken die ik er niet tussen heb staan die voor jullie zeer hulpzaam geweest zijn).
[voorzien van linkjes]

Ik hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen.