Waar te beluisteren?

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• bodiam
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-12-2024
Hoi allen,

Ik heb vandaag even een luistertest gedaan bij een Hifi winkel. Eigenlijk ging ik voor de JBL E100, maar deze bleek niet aanwezig en ik moest het doen met de E80. Naast de E80 heb ik enkele B&W's en wat andere boxen geluisterd, en tenslotte een Klipsch RF-82. Wat een geluid! Ik kan deze boxen echter totaal niet vinden op Internet, en de 500 euro die er voor gevraagd werd staat me een beetje tegen, zeker aangezien ik oorspronkelijk voor de JBL e100's ging, welke te kopen worden aangeboden voor 300 euro.

Mijn vraag is daarom: weet 1 van jullie wellicht een plek ergens in Nederland (het liefst in de buurt van Amsterdam, maar ik wil ook wel een eindje rijden) waar ik een JBL e100 kan beluisteren, en het liefst ook een iets betere kwaliteit Klipsch, ter vergelijking..

Als iemand me hiermee zou kunnen helpen: heel graag!

Groeten,

Erik

• Roland_EM25
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:49

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Ik heb ook een keer zoiets gevraagd, en toen kreeg ik als reactie een site waar je kon opzoeken welke winkels importeur van een bepaald merk waren.

Ik weet alleen deze site niet meer, ik hoop dat iemand 'm nog even kan geven!

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

• svandelft.nl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-02-2024
bodiam schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 22:57:
Hoi allen,

Ik heb vandaag even een luistertest gedaan bij een Hifi winkel. Eigenlijk ging ik voor de JBL E100, maar deze bleek niet aanwezig en ik moest het doen met de E80. Naast de E80 heb ik enkele B&W's en wat andere boxen geluisterd, en tenslotte een Klipsch RF-82. Wat een geluid! Ik kan deze boxen echter totaal niet vinden op Internet, en de 500 euro die er voor gevraagd werd staat me een beetje tegen, zeker aangezien ik oorspronkelijk voor de JBL e100's ging, welke te kopen worden aangeboden voor 300 euro.

Mijn vraag is daarom: weet 1 van jullie wellicht een plek ergens in Nederland (het liefst in de buurt van Amsterdam, maar ik wil ook wel een eindje rijden) waar ik een JBL e100 kan beluisteren, en het liefst ook een iets betere kwaliteit Klipsch, ter vergelijking..

Als iemand me hiermee zou kunnen helpen: heel graag!

Groeten,

Erik
Raf in Amsterdam kun je iig een luistertest doen. Ik weet echter niet of de JBL e100 daar op vooraard is en/of beschikbaar is.

System Spec

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Roland_EM25 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 23:20:
Ik heb ook een keer zoiets gevraagd, en toen kreeg ik als reactie een site waar je kon opzoeken welke winkels importeur van een bepaald merk waren.

Ik weet alleen deze site niet meer, ik hoop dat iemand 'm nog even kan geven!
http://www.hifi.nl/winkels_benelux.php Overzicht per provincie, en dan kun je ook zien welke winkels welk assortiment hebben. ;)

• Roland_EM25
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:49

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Dat was 'm idd! Bedankt!

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

• bodiam
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-12-2024
Helemaal top, bedankt!
Pagina: 1