Toon posts:

laptop > 800 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ben op zoek naar een "budget" laptop.

Hij zou vooral gebruikt worden om:
- "sporadisch" een spel op te spelen
- weinig portability vereist, wordt slechts nu & dan meegenomen
- meest prijs/kwaliteit.

Fujitsu - Siemens:
AMD Turion 64X2 TL 50 Dual core - ATI xpress 110 256 MB gedeeld - 1024 DDR2 - 100 GB - DVD/RW - Wifi - 4 kaartenlezer - 15,4" scherm

is dit de moeite voor die prijs? (liefst geen acer-alternatief tenzij fujitsu siemens ook zo erg is?)

Off topic:
Ik vond een Asus met "bijna" dezelfde specs voor "bijna" dubbel van de prijs (met uitzondering van graka & geheugen) :
Intel Dual Core T2300 1,66 - ATI Mobility X1600 gedeeld naar 512 MB - Wifi - TV out - 2048 DDR2 - 100 GB - DVD/RW

Alvast bedankt voor reacties!

PS: kan iemand me terwijl ook kort een "objectieve" kijk geven op de kwaliteit van de merken onderling (en of dit nu echt ZOVEEL uitmaakt indien de laptop een desktop replacement is voor het grootste deel)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat doe je nog meer behalve af en toe een spel spelen? Als je alleen maar tekstverwerken oid doet, ga dan voor de goedkoopste. Spellen zullen wel niet zo tof spelen, maar als je toch maar sporadisch een spel speelt zou dat geen probleem moeten zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Het spijt me, was ik vergeten te vermelden.

Het is voor m'n ouders
= internet, outlook, usual things + wat kantoorapplicaties (word, excell, specifieke beroepsprogramma's, maar zijn niet zo zwaar). Een kantoorlaptop eigenlijk waarop hun kleine toch af & toe wat HL² wilt op draaien.. (moet gewoon vlot draaien op een medium niveau & resolutie)

Alvast bedankt voor je reactie!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2006 23:00 ]

• AntonH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-08-2022
Is de Asus Z92VM-Q055H niet iets voor jou? Deze notebook heeft een Geforce 7300GO videokaart met 128 MB eigen geheugen, dus een spel als HL2 zou wel moeten lukken, maar dan moet je natuurlijk wel het detail omlaag schroeven.

Specs:
Pentium M Dothan 1,8 GHz
1 GB DDR2 geheugen
GeForce Go 7300 128 MB
100 GB HDD
DVD/RW

Dit voor ongeveer €800 (bij o.a. 4Launch). Ik neem aan dat je "minder dan €800" bedoelt met je topictitel, want dat lijkt me logischer met een budget. Nu staat er namelijk "groter dan €800". Als de laptop toch duurder mag zijn dan €800, dan zou ik kijken naar een laptop met een X1600 Mobility of Geforce 7600GO. Zulke laptops zijn er vanaf ongeveer €1000.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

zie Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? dit is in ieder geval niet de manier om een topic in CSL te openen en gaat derhalve dus dicht

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.