Ik heb een upload formulier welke een bestand in de map /HTML/files moet plaatsen. Alleen heeft de hoster heeft open_basedir aanstaan en nu gaat het fout op move_uploaded_file, hij mag blijkbaar de tmp-file niet opvragen ofzo?
Weet iemand hoe dit op te lossen is? Ik heb met ini_set upload_tmp_dir proberen te veranderen naar een plek binnen mijn open_basedir maar hij blijft /tmp gebruiken.
Weet iemand hoe dit op te lossen is? Ik heb met ini_set upload_tmp_dir proberen te veranderen naar een plek binnen mijn open_basedir maar hij blijft /tmp gebruiken.
PHP:
1
2
3
4
5
| Warning: move_uploaded_file() [function.move-uploaded-file]: open_basedir restriction in effect. File(/tmp/phpqGpIZX) is not within the allowed path(s): (/var/www/s/eendomein.nl) in /var/www/s/eendomein.nl/HTML/upload_class.php on line 131 Warning: move_uploaded_file(/tmp/phpqGpIZX) [function.move-uploaded-file]: failed to open stream: Operation not permitted in /var/www/s/eendomein.nl/HTML/upload_class.php on line 131 Warning: move_uploaded_file() [function.move-uploaded-file]: Unable to move '/tmp/phpqGpIZX' to '/var/www/s/eendomein.nl/HTML/files/1157056702.rar' in /var/www/s/eendomein.nl/HTML/upload_class.php on line 131 |