Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Contract,mag zelf een voorstel doen, maar wat kan ik vragen?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• PeterEs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-11 20:36
Ik heb al een beetje lopen zoeken in het Wat verdient een ICTer gemiddeld? (deel 2) topic, maar de salarisen daar zijn op fulltime gebaseerd en er staan ook weinig mensen van mijn leeftijd in.
Ook heb ik even in het Wat verdient een 15- of 16-jarige zoal? topic gekeken. De leeftijd ligt wel lager, maar er staan ook een aantal reacties van oudere GoTers in. Toch vond ik de uurlonen vrij laag. Maar daar hebben ze het ook over vakkenvullen :+

Wat kan ik precies vragen?

[ Voor 67% gewijzigd door PeterEs op 03-09-2006 14:31 ]

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11 10:20

BFS

Rude awakening

Misschien handig om te vermelden over wat voor werk het gaat/hoeveel uur/je eigen leeftijd en meer van dat soort semi-belangrijke zaken :+

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:56

paQ

niet zo mierenneuken he :+

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-11 19:54
Hoe jonger, hoe vervangbaarder. Richt je op het minimumloon plus een beetje, zo lang je geen kwalificaties van belang hebt. Kwalificaties van belang zijn dus titels en andere grote opleidingen, maar daar zal voor een 18 jarige nog geen sprake van zijn.

[ Voor 34% gewijzigd door paknaald op 04-09-2006 16:59 ]

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 11:08

André

Analytics dude

Voor een gemiddelde tuin wordt al snel 5 euro per vierkante meter gevraagd om te straten en 1 euro om te schoffelen. Als ik de vrijheid had om dat contract in te vullen zou ik van deze bedragen uitgaan. Vraag anders collega hoveniers die bijbeunen eens.

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-11 19:54
André heeft duidelijk een beetje zout nodig :P

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:56
Aangezien TS z'n startpost heeft geedit naar een informatieloze tekst en de heren hierboven vooral offtopic reageren gaat dit draadje dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.