Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kleur kast van invloed op verlichting

Pagina: 1
Acties:

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:19
Een beetje vreemde TT, maar ik kon het niet anders formuleren.

Ik ga een Thermaltake Armor halen. Een tower variant met de 25CM fan in het window. Omdat ik ook met leds wil werken naast de led fans die erin zitten vroeg ik me af hoe het effect is van leds mbt de kleur van de case.

De contestants:

Thermaltake VA8003BWS
Afbeeldingslocatie: http://www.thermaltake.com/product/Chassis/fulltower/armor/+sha_image/Armor_pic/45viewblackc.jpg

Thermaltake VA8003SWA
Afbeeldingslocatie: http://www.thermaltake.com/product/Chassis/fulltower/armor/+sha_image/Armor_pic/45viewSilverc.jpg

Ik heb persoonlijk het gevoel dat met een zwarte kast, verlichting in je case beter uitkomt dan met een zilveren keus. En dus ben ik eigenlijk benieuwd naar jullie ervaringen want als met een zilveren case je verlichting niet mooi afsteekt, ben ik wellicht beter af met de zwarte uitvoering, alhoewel zilver in mijn ogen wat sjieker, netter en mooier is.

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Zilver is idd wel wat sjieker maar je ziet er echt alles op, krasjes velkjes etc. De kleur die je er bij wilt hebben is echt je eigen smaak. Ik vind blauw mooi bij de zilvere staan. En als je de zwarte pakt vind ik daar rood weer mooi bij en niet dat blauwe. Maja, smaken verschillen.
Suc6 iig met je keuze

[ Voor 4% gewijzigd door Joopieboy op 31-08-2006 23:06 ]

Het leven is te kort om geduld te hebben!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:05

Khaine

Python liefhebber

Volgens mij komt dit precies door de kleuren die je combineert.
Zwart = donker , blauw = licht.
Zilver = licht , blauw = licht.

Ik denk dat zwart beter afsteekt omdat de kleuren in het spectrum veel uit elkaar liggen. In de praktijk is dit ook zo. De zilveren is stijlvoller, maar in mijn ogen ook alleen maar als je er GEEN lampjes/ledjes/neon in smijt. Als je dit wel van plan bent, kan ik je ongeacht je kleurgebruik sowieso de zwarte variant aanraden :).

Mijn 2 cent :D

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

• JeroenNietDoen
Ik wil zeker weten kleine mods toepassen, met name verlichting. Dan is dat me duidelijk, de zwarte it will be.

Nu twijfel ik alleen nog of ik de 25CM fan variant neem of niet.

Ik ga overigens ook een review plaatsen van deze kast, hij is superb en verdient een eigen topic want het is in mijn ogen de tegenhanger van de stacker.

• JeroenNietDoen
Ik ben inmiddels voor de zwarte variant gegaan, tevens de variant zonder de 25CM koeler want ik vond toch dat die ventilator het hele effect van je window verstoorde.

Ik ben van plan voor de Thermaltake Armor een review te bakken als die arriveert met mijn spulletjes, en die zal ik hier posten.

• Strikertje
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:19
Ik heb de Armor in t zwart, en die fan zal giga je zicht versperren.... Ik zie het nu ongeveer voor mij, je ziet amper wat meer terwijl je nu tegen alles aankijkt... Het word nu toch ook goed genoeg gekoeld so... Ik zou de versie zonder 25cm fan kopen!

• deWit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-11 21:40

deWit

Niet goed, geld toch kwijt!

Ik ben zelf ook bezitter van een Armor. Je hebt de extra fan echt niet nodig, Het is wel een koele (en coole) kast.

Als verlichting is wit ook aan te raden, is ook goed te doen i.c.m. het zwart...

• ThemNuts
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-04 16:16
Kaap schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 16:03:
Ik ben inmiddels voor de zwarte variant gegaan, tevens de variant zonder de 25CM koeler want ik vond toch dat die ventilator het hele effect van je window verstoorde.

Ik ben van plan voor de Thermaltake Armor een review te bakken als die arriveert met mijn spulletjes, en die zal ik hier posten.
Goede keuze, heb ook de zwarte zonder sidefan. Die is zoals eerder vermeld zeker niet nodig...
Casetemp komt nooit boven de 40¨ (meestal 32°) en dat met de 2 standaard coolers...

Er is zeker iets mooi van te maken en ik ben nieuwsgierig wat jij ervan maakt.
Mijn CiP staat op ThemNuts Dot BE

ps: vind de Armor (met een beetje modden) perfect voor cablemanagement! Hier zal je zeker blij om zijn..

• JeroenNietDoen
Ik ben nog maar nieuw wat betreft modden, dit is mijn eerste case met window. Ik ga eerst maar eens werken met extra verlichting en wat simpele frontbays vinden. Ik ben gek van VU meters bv, wie weet wat ik daar voor ga bakken.

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-11 15:19
Ik heb de volgende besteld:
Thermaltake Behuizing Armor VA8003SWA Zilver, Window, Geen Voeding, 2 X 120mm, 2 X 90mm, 1 X 250mm (VA8003SWA)

maar ik moet er echt superlang op wachten. Bij salland weten ze nu nog steeds niet wanneer hij geleverd wordt, en ik heb de bestelling op 5 september gedaan. Weet jij misschien waar ik hem ook kan bestellen en dat hij er snel is?

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
zoek in de pricewatch voor de andere winkels

Verwijderd

Ik vind de zwarte echt wel mooi. Ik denk dat dat mijn volgende case gaat worden :o

• JeroenNietDoen
thewizard2006 schreef op zondag 17 september 2006 @ 11:43:
Ik heb de volgende besteld:
Thermaltake Behuizing Armor VA8003SWA Zilver, Window, Geen Voeding, 2 X 120mm, 2 X 90mm, 1 X 250mm (VA8003SWA)

maar ik moet er echt superlang op wachten. Bij salland weten ze nu nog steeds niet wanneer hij geleverd wordt, en ik heb de bestelling op 5 september gedaan. Weet jij misschien waar ik hem ook kan bestellen en dat hij er snel is?
Alternate heeft deze cases op voorraad staan.
Pagina: 1