Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Eigen tracks op Nokia 6600 met TT Mobile plaatsen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik heb een nokia 6600 met TomTom Mobile 5. Nou heb ik 2 vragen:

1) Ik heb een track gedownload met een mountainbike route. Kan ik deze instaleren? Zo ja, hoe?
2) Kan ik met deze TT Mobile ook een eigen route/track opnemen?

Ik heb deze vraag ook bij TomTom neer gelegt maar krijg een antwoord mbt "nuttige plaatsen".
Alvast bedankt voor de moeite.

• alex75
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06:08
1- ik weet niet welke extentie jouw track heeft, je kan deze evt. omzetten naar .itn met Poiedit.
Hierna in de map itn plaatsen. Met de Reisplanner - laad reisplan kan je de track laden ( niet offroad, dit kan TT niet)

2- TT kan geen afgelegde route route opslaan in een track. Voor TT op een Pda of een GO is er wel 3rd party software.

Verwijderd

Topicstarter
alex75 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 22:34:
1- ik weet niet welke extentie jouw track heeft, je kan deze evt. omzetten naar .itn met Poiedit.
Hierna in de map itn plaatsen. Met de Reisplanner - laad reisplan kan je de track laden ( niet offroad, dit kan TT niet)

2- TT kan geen afgelegde route route opslaan in een track. Voor TT op een Pda of een GO is er wel 3rd party software.
dank je, ik ga het proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb sinds 1/2 jaar Nokia 6600 met TT Mobile. Ik weet dat er veel meer mogelijkheden zijn dan ik nu gebruik. Heeft iemand tips wat je er zoal voor extra's mee kunt en wat er te downloaden valt bv handige programma's? Ik gebruik nu vooral de agenda, TT, bellen en berichten. Zijn er ook site's met handige tips of trucks? ;)
Al vast bedankt.