Vervelende ervaring met Antec's service: in de steek gelaten

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• badouwes
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-11-2025
Mijn Antec True380 power supply, geleverd in mijn drie jaar oude Sonata kast, heeft het net meer dan drie jaartjes uitgehouden, om vervolgens helemaal écht stil te worden...... :O

Na vele goede ervaringen gelezen te hebben van mede GoT'ers met Antec's (toen nog coulante.... :'( ) service, moet ik nu helaas ervaren dat ze tegenwoordig niet meer coulant zijn. Ze volgen nu hun garantie op de letter.

Ok, drie jaar garantie, is precies dat. Dat weet je van te voren. Duidelijk :X . Tóch zijn er genoeg lieden door Antec geholpen, ook al hadden ze de kast zlef opengeschroefd, etc., etc. Coulance dus _/-\o_ . Iets wat je toch wel verwacht van een top-notch merk. Mijn vijfde PC nu, mijn duurste, en juist die faalt na nog geen maand na de drie jaar garantie :( Tóch Antec's tech service gemaild (niet geschoten, altijd mis), om simpelweg in één zin te horen: we kunnen u niet helpen, de garantie is voorbij. Dat was het dan. :|

Jammer dat dit soort ervaringen je dan toch heel anders doen aankijken tegen de volgende voeding die ik moet gaan kopen.... dat wordt dus dan tóch geen Antec. Gelukkig zijn er nog vele andere....

Welke ervaringen hebben jullie met Antec? Suggesties?

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:15

Thandor

SilverStreak

om simpelweg in één zin te horen: we kunnen u niet helpen, de garantie is voorbij. Dat was het dan.
Als het apparaat een maand na de garantieperiode stuk gaat dan is de garantie officieel voorbij en hoeft het bedrijf geen garantie te geven. Het lijkt mij dan ook nogal overbodig om te gaan zeuren terwijl het bedrijf niet eens fout zit :z

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.