Toon posts:

[Exch 2003] Domein toevoegen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste.....,

Ik wil graag een domein toevoegen (de 3e) aan mijn exchange omgeving, nu lukt mij dit via de systemmanager en dan recipient policy aanpassen maar ik wil het graag via onderstaande scherm zoals ik al eerder voor elkaar heb gekregen maar ik heb echt geen idee meer hoe

Ik heb het 3e domein al wel via de systemmanager erbij gezet dus opzich werkt het wel maar hij staat er in onderstaande afbeelding nog niet bij

dus dan nu de vraag, hoe doe ik dat? :D

Afbeeldingslocatie: http://www.jurian.eu/mail.jpg

Ik heb heel mijn server uit zitten pluizen, maar er vast overheen gekeken
heb natuurlijk ook de halve dag zitten googlen maar daar kwam ik het ook niet tegen

jullie zijn mijn laatse hoop _/-\o_

Bvd Jurian

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2006 21:40 ]

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
heb je mischien 2 windows domains :? of een trust relatie tussen 2 windows domains :? pas dan krijg je namelijk de getoonde pulldown die je nu ziet

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Nee die heb ik niet en nog nooit gehad ook :P

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:29

BFS

Rude awakening

Je hebt de pulldown voor een Exchange domain niet nodig, als je het account voltooid hebt en alles werkt zoals het behoort te werken heb je een tabblad Email Addresses en daar kun je mailadressen toevoegen.

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:00

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Da's je User Principle Name field... :)

UPN-achtervoegsels toevoegen

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Verwijderd

Topicstarter
@ BFS, dit weet ik maar het is gewoon makkelijk als het veld er ook bij staat, misschien gewoon een persoonlijke voorkeur

@Question Mark, Dat is wat ik zocht !!!! heel erg bedankt, geen idee dat het zo heette

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 08:50:
@ BFS, dit weet ik maar het is gewoon makkelijk als het veld er ook bij staat, misschien gewoon een persoonlijke voorkeur

@Question Mark, Dat is wat ik zocht !!!! heel erg bedankt, geen idee dat het zo heette
Je weet hopelijk wel dat dat geen enkele relatie heeft tot het aantal domains wat je binnen je Exchange org gebruikt?

(Ik heb het overigens zelf misbruikt om een eenvoudiger username te genereren voor een 2e domain, scheelt een stuk voor sommige mensen).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Dit is bekend :D
Pagina: 1