Hallo,
Ik zal beginnen met wat de virus doet.
Ik heb (vermoedelijk via een site) een virus binnen gekregen op mijn computer.
Hij gaat via mijn bleuthoot zoeken naar telefoons en als die de telefoons gevonden heeft gaan de telefoons naar 0906 nummers bellen (zijn verschillend).
Dus dit kost helehoop geld als je dit niet optijd merkt (bij mij 16 minuten
)
Wat ik allemaal opgemerkt en gedaan heb (ja ben op onderzoek gegaan).
via telefoon vebind die met bleuthoot als pc op start en gaat bellen (tijdens bellen gaat bleuthoot uit)
gaat weer automatisch aan (dat hoort ook) dan gaat die weer bellen enz. enz. enz.
Als ik de bleuthoot stick eruit doe geen probleem! niks aan de hand.
Ik heb virus scanner gedraait waren wel paar virussen maar allemaal verwijder op eentje na (ff opzoeken welken dat was)
Verder bij netwerk verbindingen gekeken en ja hoor 2 dingen die er niet thuis horen!
1ste.
breedbant verbinding naam: ENTER
en er staat in het grijs volgende bij: de verbinding is verbroken WAN-minipoort (PPPOE)
dan inbelverbinding die er niet thuis hoort:
Naam: New Dialup Connection
in het grijs erbij: De verbinding is verbroken nokia 6230 and 6230i bleuthoot
Als het goed is hebben deze 2 dingen er nooit gestaan (van onderste weet ik niet zeker)
Is er iemand bekend met dit virus of iemand oplossing? want heeft me al genoeg geld gekost en hoeft niet meer te worden!
Mvg.
Ik zal beginnen met wat de virus doet.
Ik heb (vermoedelijk via een site) een virus binnen gekregen op mijn computer.
Hij gaat via mijn bleuthoot zoeken naar telefoons en als die de telefoons gevonden heeft gaan de telefoons naar 0906 nummers bellen (zijn verschillend).
Dus dit kost helehoop geld als je dit niet optijd merkt (bij mij 16 minuten
Wat ik allemaal opgemerkt en gedaan heb (ja ben op onderzoek gegaan).
via telefoon vebind die met bleuthoot als pc op start en gaat bellen (tijdens bellen gaat bleuthoot uit)
gaat weer automatisch aan (dat hoort ook) dan gaat die weer bellen enz. enz. enz.
Als ik de bleuthoot stick eruit doe geen probleem! niks aan de hand.
Ik heb virus scanner gedraait waren wel paar virussen maar allemaal verwijder op eentje na (ff opzoeken welken dat was)
Verder bij netwerk verbindingen gekeken en ja hoor 2 dingen die er niet thuis horen!
1ste.
breedbant verbinding naam: ENTER
en er staat in het grijs volgende bij: de verbinding is verbroken WAN-minipoort (PPPOE)
dan inbelverbinding die er niet thuis hoort:
Naam: New Dialup Connection
in het grijs erbij: De verbinding is verbroken nokia 6230 and 6230i bleuthoot
Als het goed is hebben deze 2 dingen er nooit gestaan (van onderste weet ik niet zeker)
Is er iemand bekend met dit virus of iemand oplossing? want heeft me al genoeg geld gekost en hoeft niet meer te worden!
Mvg.