Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Ultiboard 8] TGFN-EP 40 pins component

Pagina: 1
Acties:

• RvL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:47
Hallo allemaal,

ik ben op zoek naar het component voor een 40-pins TQFN-EP IC. Het betreft de MAX6975 led driver.

Ik kan dit component echter nergens vinden in Ultiboard. Ook op internet of hier op GoT krijg ik niets gevonden.

Wie weet waar ik dit component kan vinden? Of een ander component wat ik kan gebruiken, zoals bijvoorbeeld de TQFP 48 pins. Houd ik uiteraard wel wat pins over. Nadeel is dat ik chip zelf niet heb en dus niet even kan uitprinten en dan kijken of het past.

[ Voor 27% gewijzigd door RvL op 31-08-2006 19:47 ]

Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Kijk eens in de datasheet, ik weet niet hoe het zit met dit programma maar gelijk in eagle kan je zelf componenten maken.

Ben je zeker dat er geen andere 40-pin ic in zit? Ik denk dan aan een aantal picmicro's. Al zijn die denk ik meestal 44 pin's TQFP.

Voor de rest ken ik het programma niet. En kan ik je niet helpen, sorry.

De 6960 en 6952 heb ik hier gehad maar dat is ook al efkes geleden.

EDIT:
Ik bedenk juist dat je die misschien wel kunt sampelen, dan kan je het wel vergelijken. Ik heb nooit geen probleem gehad met maxim samples, pas nog een paar ICM7555's gekregen.

[ Voor 18% gewijzigd door kluyze op 31-08-2006 21:05 ]

Verwijderd

in ultiboard kan je makkelijk componenten zelf maken is puur beetje oefenen. download gewoon de datasheet van maxim-ic.com en teken deze na. zal je de eerste keer wat tijd kosten. maar t kan ook

of misschien nog makkelijker. kijk nog even in de library zelf misschien staat hij er wel in maar onder een andere naam

groetjes fix

• RvL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:47
Ik heb inderdaad wel iets gevonden, niet helemaal de goede volgens mij, maar het moet wel kunnen. Het is de 40-pins sqfp. Volgens de datasheet van de chip en de eigenschappen van het component in Ultiboard komen deze in grote lijnen overeen.

Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...